پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خیز تویوتا برای عرضه اندام در بازار خودروهای خودران

شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن، در یک شرکت استارت‌آپ هدایت خودران، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی کرده تا در زمینه خودروهای خودران از رقبای خود جا نماند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت «پونی‌ای»، استارت‌آپ خودروهای خودران اعلام کرده ۷۰۱ میلیون دلار افزایش بودجه تولید داشته که ۶۰۷ میلیون دلار آن توسط تویوتا تامین شده است. پونی‌ای‌، یک […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی تویوتا ژاپن، در یک شرکت استارت‌آپ هدایت خودران، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی کرده تا در زمینه خودروهای خودران از رقبای خود جا نماند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت «پونی‌ای»، استارت‌آپ خودروهای خودران اعلام کرده ۷۰۱ میلیون دلار افزایش بودجه تولید داشته که ۶۰۷ میلیون دلار آن توسط تویوتا تامین شده است.

پونی‌ای‌، یک شرکت در سیلیکون ولی است که اصالت آن به چین باز می‌گردد و این همکاری، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری انجام شده توسط تویوتا در یک شرکت هدایت خودران با اصالتی چینی به حساب می‌آید. خودروساز ژاپنی خود را در زمینه توسعه فناوری هدایت خودران بسیار عقب‌تر از رقبای جهانی مانند فولکس‌واگن و فورد می‌بیند.

تویوتا در سال ۲۰۱۹ نیز یک سرمایه‌گذاری ۹۱۲ میلیون دلاری در «دیدی شوجینگ» انجام داده بود که یک شرکت اشتراک سواری چینی است. هم اکنون خودروسازان متعددی درحال توسعه فناوری‌های خودران در محصولات خود هستند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

همکاری تویوتا و فاو برای راه اندازی یک کارخانه تولید خودروهای برقی

نگاهی به ون‌های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی‌بوس‌های کامپکت

تویوتا همچنان در دام کرونا

همکاری تویوتا و پاناسونیک برای تولید باتری خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی