پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

افت 10 درصدی فروش خودرو در استرالیا

براساس اطلاعات بدست آمده میزان فروش در بازار خودرو استرالیا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت 10.3 درصدی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فروش خودرو در بازار استرالیا در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی باری دیگر یک کاهش دو رقمی را تجربه کرده و به ۷۹ هزار و ۹۴۰ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

براساس اطلاعات بدست آمده میزان فروش در بازار خودرو استرالیا نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت 10.3 درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فروش خودرو در بازار استرالیا در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی باری دیگر یک کاهش دو رقمی را تجربه کرده و به ۷۹ هزار و ۹۴۰ دستگاه رسیده است. این بدان معناست که میزان فروش خودرو در این کشور نسبت به فوریه ۲۰۱۹ میلادی ۱۰.۳ درصد کاهش داشته است.

به نظر می رسد که بازار فروش خودرو در استرالیا نیز همانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و سایر مسائل اقتصادی با بحران مواجه شده است.

تونی وبر، مدیر ارشد اجرایی اتاق فدرال صنایع خودرو سازی استرالیا اظهار کرد: مسائل و عوامل متعددی در افت شدید تقاضا برای خرید خودرو در بازار استرالیا وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مسائل اقتصادی و سیاسی فاکتورهای زیست محیطی همچون آتش سوزی وسیع جنگلها، سیل و خشکسالی و همچنین شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا اشاره کرد.

بر اساس نمودار منتشر شده در این وب سایت می‌توان دریافت که شرکت ژاپنی تویوتا از معدود خودروسازانی بوده که توانسته در فوریه ۲۰۲۰ میزان فروش بیشتری نسبت به فوریه ۲۰۱۹ برای خود به ثبت برساند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سقوط 70 درصدی فروش تویوتا در چین

کرونا هوندا را مجبور به کاهش تولید کرد

جیلی برای محصولات خودران کارخانه تولید ماهواره احداث می کند

ضرر 100 میلیون دلاری کرونا به ایرلاین های آسیایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی