پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واکسهال

فعالیت کارخانه واکسهال انگلیس به چهار روز در هفته کاهش یافت

شرکت خودروسازی پژو-سیتروئن تصمیم گرفته تا فعالیت کارخانه بحران زده برند واکسهال خود را در شمال‌غربی انگلیس به چهار روز در هفته کاهش دهد این اقدام نگرانی‌ها از احتمال تعدیل کارکنان این کارخانه بیشتر کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو واکسهال البته اعلام کرده است که در این چهار روز، کارکنان باید ساعات […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی پژو-سیتروئن تصمیم گرفته تا فعالیت کارخانه بحران زده برند واکسهال خود را در شمال‌غربی انگلیس به چهار روز در هفته کاهش دهد این اقدام نگرانی‌ها از احتمال تعدیل کارکنان این کارخانه بیشتر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

واکسهال البته اعلام کرده است که در این چهار روز، کارکنان باید ساعات بیشتری را کار کنند و در واقع همان ساعات کاری پنج روز در هفته را مشغول خواهند بود.

با این حال شرکت واکسهال احتمال تعدیل کارکنان خود در آینده نزدیک را رد نکرد.

این خودروساز قرار است پس از بررسی نتایج این تصمیم، با نمایندگان اتحادیه‌های کارگری در مورد تاثیرات این اقدام گفت‌وگو کند. قرار است طرح کاری چهار روزه از ۲۳ مارس اجرایی شود.

از سال ۲۰۱۷ که پژو-سیتروئن دو برند واکسهال و اوپل را از شرکت جنرال‌موتورز آمریکا خریداری کرد، کارخانه واکسهال در انگلیس نیمی از کارکنان خود را تعدیل کرده است و همین موضوع موجب شده تا نگرانی‌ها از تداوم تعدیل‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

ظهور یک قهرمان در عرصه خودروسازی با خرید اوپل توسط PSA

فروش خودروی واکسهال آسترا برنامه Top Gear

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی