پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن ای گلف

میزان تصادفات محصولات فولکس واگن تا سال 2050 به صفر می رسد

فولکس واگن به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ میلادی نرخ تصادفات رانندگی خودروهای خود را به صفر برساند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان به‌شمار می‌رود و بیشترین سهم فروش خودرو در بازار اروپا را به خود اختصاص داده است، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

فولکس واگن به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ میلادی نرخ تصادفات رانندگی خودروهای خود را به صفر برساند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان به‌شمار می‌رود و بیشترین سهم فروش خودرو در بازار اروپا را به خود اختصاص داده است، به تازگی اعلام کرده قصد دارد با بهره‌گیری از تکنولوژی و نوآوری‌های جدید، ایمنی خودروهای خود را به حداکثر برساند.

بر این اساس، این خودروساز آلمانی قصد دارد نرخ تصادفات رانندگی با خودروهای خود را در عرض ۳۰ سال آینده به صفر برساند. براساس گزارشی که در وب‌سایت CarAdvice آمده است، فولکس واگن تاکید کرده نسل‌های بعدی خودروهای این شرکت به نرم‌افزار، پردازنده و حسگرهای فوق پیشرفته ای مجهز خواهند شد.

این تجهیزات قادرند سوانح و تصادفات رانندگی را پیش از رخ دادن شناسایی کرده و به این ترتیب از وقوع آنها جلوگیری کنند. به‌نظر می‌رسد فولکس واگن قصد دارد با بهره‌گیری از دانش نرم‌افزاری مهندسان و متخصصان خود، در ابتدا تکنولوژی‌های جدید مذکور را در خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی به‌کار برد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نگاهی به ون‌های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی‌بوس‌های کامپکت

فولکس واگن باید 900 میلیون دلار غرامت پرداخت کند

از بوگاتی شیرون رکورد شکن بیشتر بدانید/ حرکت روی مرز 500 کیلومتر بر ساعت

نیسان به دنبال افزایش تولید در کارخانه ساندرلند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی