پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

لزوم پرداخت شهریه سرویس مدارس به طور کامل

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛ شهریه سرویس مدارس باید توسط والدین کامل پرداخت شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تعطیلی مدارس خانواده‌ها موظف هستند شهریه سرویس مدارس را به طور کامل بپردازند؟ اظهار کرد: تعیین […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛ شهریه سرویس مدارس باید توسط والدین کامل پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به تعطیلی مدارس خانواده‌ها موظف هستند شهریه سرویس مدارس را به طور کامل بپردازند؟ اظهار کرد: تعیین تکلیف نهایی در این زمینه بر عهده وزارت آموزش و پرورش است البته بر اساس آخرین نتایج جلسه کارگروه ماده 18 که نماینده سازمان تاکسیرانی نیز حضور داشت این موضوع مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی افزود: براساس نتایج این جلسه اعلام شد از آنجایی که پیمانکاران ملزم هستند حق‌الزحمه سرویس مدارس فعال را به صورت کامل بپردازند بر همین اساس باید همه پرداختی‌ها توسط خانواده‌ها یا والدین دانش‌آموزان انجام شود و این موضوع طبق روال هر ساله انجام گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه بنا به اعلام آموزش و پرورش احتمالاً به ازای هفته‌های تعطیل مدارس به روزهای تحصیلی دانش‌آموزان پس از پایان کرونا افزوده خواهد شد، گفت:‌ آن زمان نباید وجه مازادی از سوی والدین پرداخت شود ولی پیمانکاران اکنون موظفند مبالغی را که از والدین دریافت می‌کنند به صورت کامل به رانندگان بپردازند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

کرایه تاکسی تا پایان سال افزایش نمی یابد

توزیع تاممواد ضدعفونی‌کننده رایگان بین 80 هزار راننده تاکسی

احتمال افزایش نرخ کرایه تاکسی

همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نچینیم/ آیا LRT می‌تواند به‌عنوان یک مُد حمل و نقل عمومی از ترافیک خودروها در تهران بکاهد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی