پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیر_عامل_ایران_خودرو_یکه‌زارع

مدیرعامل ایران خودرو:کیفیت حق مردم است

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت:کیفیت حق مردم است. ما به‌عنوان توليد‌كننده مسئول هستیم خودرويي با كيفيت نزديك به سطح جهاني محصول عرضه كنيم، اما اين هدف نيازمند زمان است. قطع همکاری با قطعه سازان بی کیفیت هاشم یکه‌زارع كيفيت محصول را حاصل كيفيت قطعات و فرايند توليد دانست و افزود: تمركز ويژه روي قطعه‌سازي داريم و در […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

مدیرعامل ایران‌خودرو گفت:کیفیت حق مردم است. ما به‌عنوان توليد‌كننده مسئول هستیم خودرويي با كيفيت نزديك به سطح جهاني محصول عرضه كنيم، اما اين هدف نيازمند زمان است.

قطع همکاری با قطعه سازان بی کیفیت

هاشم یکه‌زارع كيفيت محصول را حاصل كيفيت قطعات و فرايند توليد دانست و افزود: تمركز ويژه روي قطعه‌سازي داريم و در دو سه ماه اخير با 10 سازنده‌اي كه كيفيت مورد نظر ايران خودرو را تامين نمي‌كردند، قطع همكاري كرديم. مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اظهار كرد: با توجه به وجود نيروي انساني متخصص و فناوري‌هاي سطح بالا در مركز توسعه محصولات، همه زيرساخت‌ها و زمينه‌هاي لازم براي خودروساز شدن را داريم.یکه‌زارع موتور، گيربكس و استايل خودرو را از جمله مواردي ذكر كرد كه ايران خودرو در آنها برند خود را به ثبت رسانده و گفت: ما مي‌توانيم در سطح جهان به‌عنوان يك خودروساز شناخته شويم.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از عرضه محصول جديد پروژه «ايكس.411» در پايان امسال و عرضه محصول جديد پروژه «ايكس.502» درسال آينده خبر داد و تحقيق و توسعه قوي را از جمله امكانات ايران خودرو دانست. وي افزود: با شركت‌هاي خارجي در حال مذاکره هستیم و قراردادهاي جوينت ونچر (همكاري مشترك) به‌صورت 50 – 50 داريم كه بر اساس آن 30 درصد توليدات مشترك به بازارهاي خارجي صادر مي‌شود.

پلت فرم ایران خودرو با شرکت های ایتالیایی و کره ای

یکه‌زارع ادامه داد: در زمينه پلت‌فرم هم اقدامات مهمي صورت گرفته و تا دو سال ديگر پلت‌فرم جديد ايران خودرو حاصل همكاري با شركت‌هاي ايتاليايي و كره‌اي آماده خواهد شد كه روي اين پلت‌فرم استايل‌هاي متناسب با فرهنگ و سليقه مردم ايران قرارخواهد گرفت. وي خواستار بهره‌گيري مشتريان از تسهيلات خريد خودرو شد و با بيان اينكه دولت كمك كند تا خودروسازان مطالبات خود را وصول کنند، افزود: در زمينه جايگزيني خودروهاي فرسوده تصميم جدي لازم است و چنانچه امسال 200 هزار خودروي فرسوده را جايگزين كنيم هم در مصرف سوخت و هم در آلايندگي تاثير دارد.

وي يادآور شد: هيچ خودروسازي مايل به افزايش قيمت نيست، اما ايران خودرو سعي مي‌كند با همين قيمت‌هاي موجود، كيفيت بالاتري را در محصولات خود ارائه دهد.

تردد خودروهای لوکس در اروند الگو خودروسازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی