پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تردد خودروهای لوکس در اروند الگو خودروسازان

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید تردد خودروهای لوکس اروندی در سطح استان را فرصت دانست، گفت: تردد این خودروها به ایجاد بازار رقابتی و افزایش کیفیت در خودروهای داخلی کمک می‌کند. به نقل از ایسنا، سیدراضی نوری اظهار کرد: در شورای تامین استان با توجه شرایط خاص موجود تصمیم […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۴

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید تردد خودروهای لوکس اروندی در سطح استان را فرصت دانست، گفت: تردد این خودروها به ایجاد بازار رقابتی و افزایش کیفیت در خودروهای داخلی کمک می‌کند.

به نقل از ایسنا، سیدراضی نوری اظهار کرد: در شورای تامین استان با توجه شرایط خاص موجود تصمیم گرفته شد که مردم از مزایای منطقه آزاد اروند استفاده کنند و تردد خوروهای اروندی در سطح استان مجاز باشد که از همان ابتدا این تصمیم با مخالفت‌هایی در بیرون استان مواجه شد.

وی افزود: برخی مخالفت‌ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود داشت که این مشکل در همان وقت حل شد.

نوری تصریح کرد: هر ایده و تصمیم بدون شک مخالفانی را دارد و مسوولان ارشد استان با توجه به گرمی هوا و در نظر گرفتن تمام جوانب امنیتی و اجتماعی تصمیم تردد خودروها در سطح استان را گرفتند و مصلحت استان در این طرح دیده شد و این موضوع برای مسوولان ارشد کشور نیز توضیح داده شد و این مساله تقریبا حل شده است و هیچ مخالفتی با آن وجود ندارد.

نوری با بیان این که مخالفت با تردد ماشین‌های اروندی در سطح استان خوزستان قابل هضم است، عنوان کرد: این طرح برای نخستین بار در خوزستان اجرا شد و در استان دیگری وجود نداشت و این تصمیم در خود استان گرفته شد که به طور طبیعی تا زمانی که این مساله جا پیدا کند مخالفان خود را دارد؛ ممکن است در جاهای دیگر چشم و هم چشمی باشد و موضوع تردد این خودروها که مختص استان است در جاهای دیگر نیز در نظر گرفته شود و بنابراین مقاومت‌هایی در سطح مسوولان ارشد کشوری وجود دارد که قابل هضم است.

وی با تاکید بر این که نباید تردد خودروهای پلاک اروند را تهدید حساب کرد، بلکه آن را یک فرصت دانست، گفت: تاکید ما بر خرید و فروش تولیدات داخلی است اما تردد خودروهای اروندی در استان باید فرصتی برای مجموعه خودروسازان در جهت ایجاد فضای رقابتی باشد و بتوانند خودروهای با کیفیت و به روزی تولید کنند.

نوری خاطرنشان‌کرد: انتظار مردم و مصرف‌کنندگان این است که خودروهای اروندی الگویی برای کیفیت تولید، خودروهای داخلی باشند.

تردد غیرقانونی خودروهای پلاک اروند در خوزستان

بخشنامه منطقه آزاد اروند غیرقانونی است

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی