پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قلب بازار خودرو ایستاد!/ رکود بی سابقه بازار خودرو از ابتدای سال 99 نفس معاملات را بریده

با توجه به شیوع ویروس کرونا همزمان با عید نوروز و محدود شدن فعالیت ها و رفت و آمدها، بازار خودرو در ابتدای سال 99 با رکود سنگینی درگیر شده و به گفته فعالان این بازار، هیچ معامله ای انجام نمی شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اظم محمدی نیکخواه در خصوص وضعیت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

با توجه به شیوع ویروس کرونا همزمان با عید نوروز و محدود شدن فعالیت ها و رفت و آمدها، بازار خودرو در ابتدای سال 99 با رکود سنگینی درگیر شده و به گفته فعالان این بازار، هیچ معامله ای انجام نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اظم محمدی نیکخواه در خصوص وضعیت بازار خودرو در ابتدای سال ۹۹ اظهار داشت: یک رکود بی سابقه بر بازار خودرو حاکم است به نحوی که هیچ معامله ای انجام نشده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ماه های پایانی سال افزود: پس از پایان تعطیلات رسمی کشور در آغاز سال جاری، تمامی نمایشگاه ها و دفترخانه ها همچنان در تعطیلی به سر می برند.

این فعال بازار خودرو در خصوص وضعیت بازار در ابتدای سال گذشته در مقایسه با سال جاری گفت: در هفته پایانی سال وضعیت به همین منوال بود اما به ندرت تبدیل به احسن می شد و یا معامله ای را شاهد بودیم اما در سال جاری از نمایشگاه داران و حتی تعمیرکاران درخواست شد که در منزل بمانند.

محمدی نیکخواه در خصوص وضعیت بازار ارز تصریح کرد: ارزش ارز روند کاهشی نداشته البته قیمت واقعی آن مشخص نیست و به دلیل تعطیلی صرافی ها عرضه و تقاضایی صورت نگرفته است.

این فعال بازار خودرو در پایان خاطرنشان کرد: قیمت خودرو در روزهای پایانی سال دچار نوسان ناشی از حباب گردید اما به دلیل فقدان معاملات نمی توان تحلیل درستی ارائه داد.

منبع: خبر خودرو

چرا انجمن قطعه سازان به تعطیلی صنعت خودرو تاکید دارد؟

از ماشین تا کپسول!/ قانون ((تولید در وضعیت جنگی))، جنرال موتورز را به تولید دستگاه تنفسی وادار کرد

اقدام جهادی سایپا در راه اندازی خط تولید محلول ضدعفونی کننده

ضد عفونی تمامی تجهیزات و خطوط تولید پارس خودرو قبل از شروع به کار

محدودسازی فعالیت مترو/ حمل و نقل عمومی در تهران متوقف نمی شود

افزایش 15 روزه مهلت اعلام خسارت بیمه شخص ثالث و بدنه

اطلاعیه شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در خصوص جلوگیری از گسترش کرونا

تمهیدات گروه صنعتی آمیکو برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت کارکنان

نفوذ کرونا به قلب فورد در اسپانیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی