پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

پرشیا خودرو گارانتی خودروی مشتریان را تمدید کرد

شرکت پرشیا خودرو گارانتی خودروهای تحت پوشش خود را تا 2 ماه تمدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شیوع ویروس کرونا از ماه های پایانی سال گذشته تا به حال محدودیت های تردد را ایجاد کرده است. از این رو بسیاری از مشتریان امکان مراجعه حضوری برای انجام سرویس های دوره ای و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۹

شرکت پرشیا خودرو گارانتی خودروهای تحت پوشش خود را تا 2 ماه تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شیوع ویروس کرونا از ماه های پایانی سال گذشته تا به حال محدودیت های تردد را ایجاد کرده است.

از این رو بسیاری از مشتریان امکان مراجعه حضوری برای انجام سرویس های دوره ای و استفاده از گارانتی خودروهای خود را نداشته اند.

به همین دلیل پرشیا خودرو در راستای قدردانی از مشتریان و همراهی با پویش #در_خانه_بمانیم، گارانتی خودروهای آن دسته از مشتریانی که تا پایان اردیبهشت ماه به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت مراجعه کنند را تا دو ماه تمدید کرد. تمدید گارانتی بدون درخواست مشتریان و به صورت خودکار انجام می شود.

همچنین خودروهایی که زمان سرویس های دوره ای آنها در اسفندماه سال 98 بوده و یا فروردین ماه سال جاری است و با توجه به محدودیت های تردد به نمایندگی ها مراجعه نکرده اند نیز نباید نگران عبور از حد نرمال شاخص کیلومتر و امکان استمرار گارانتی باشد.

زیرا پرشیا خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و رضایت مشریان خود، امکان استمرار گارانتی خودروها بدون بازدید و یا اخذ تعهد را تا پایان خردادماه فراهم کرده است. این خدمات در سطح همه نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور ارائه می شود.

انتهای پیام/

طرح ویژه‌ پرشیا خودرو برای سرویس خودرو بدون نیاز به خروج از منزل

طرح بازدید رایگان نوروزی خودروهای BMW و MINI/ همراه با تخفیف های ویژه و 2 ماه تمدید رایگان گارانتی

نمایندگی 502 قطعات پرشیا خودرو در خیابان امیرکبیر آغاز به کار کرد/ دومین گام پرشیا خودرو در قلب بازار قطعات یدکی کشور

تخفیف های ویژه برای مالکان خودروهای ب ام و و مینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی