پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد سری F سوپردیوتی

افت 21 درصدی فروش در فورد

شرکت فورد اعلام کرد به علت تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا با افت فروش 21 درصدی نسبت مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فورد موتور پیش‌بینی کرد به‌دلیل افت فروش ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان، تنها در فصل نخست ۲۰۲۰ یک زیان پیش از پرداخت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

شرکت فورد اعلام کرد به علت تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا با افت فروش 21 درصدی نسبت مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فورد موتور پیش‌بینی کرد به‌دلیل افت فروش ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان، تنها در فصل نخست ۲۰۲۰ یک زیان پیش از پرداخت مالیات ۶۰۰ میلیون دلاری را به ثبت خواهد رساند.

تعطیلی بسیاری از نمایندگی‌های فروش و برخی از کارخانه‌های خودروسازان از جمله فورد موجب شده است فروش فورد در فصل نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ با کاهش ۲۱ درصدی مواجه شود.

این خبر موجب شد ارزش سهام فورد نیز با افت ۵ درصدی روبه‌رو شود. فورد تنها در کارخانه خود در چین، جایی که شیوع ویروس کرونا مدیریت شده است درحال تولید خودرو است.

فورد به‌علاوه اعلام کرده است درحال کار روی برنامه‌ای است تا بتواند در فصل دوم سال‌جاری به تدریج فعالیت تمامی کارخانه‌های خود را از سر بگیرد. این خودروساز آمریکایی البته تصریح کرد که نقدینگی لازم را برای سپری کردن شرایط فعلی تا اواخر فصل سوم ۲۰۲۰ و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری جدید در اختیار دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارکنان فورد آلمان قرنطینه شدند

روند تولید پر فروش ترین محصول فورد در آلمان نزولی شد

زمان رونمایی فورد موستانگ چه تاریخی است؟

ترکیب تیم مدیریتی فورد تغییر می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی