پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتظار فولکس واگن از سال 2020 چندان درخشان نیست

فولکس واگن در پیش بینی سال مالی خود در گزارشی انتظار دارد که درآمدش با رسیدن به ۸۳/ ۵۹ میلیارد دلار در فصل نخست سال ۲۰۲۰ با افت ۸ درصدی مواجه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان در حالی که اغلب کارخانه‌هایش در سراسر جهان به دلیل شیوع کرونا تعطیل […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

فولکس واگن در پیش بینی سال مالی خود در گزارشی انتظار دارد که درآمدش با رسیدن به ۸۳/ ۵۹ میلیارد دلار در فصل نخست سال ۲۰۲۰ با افت ۸ درصدی مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان در حالی که اغلب کارخانه‌هایش در سراسر جهان به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده‌اند، پیش‌بینی سال مالی ۲۰۲۰ برای خود را منتشر کرده است.

براساس این گزارش، سوددهی این خودروساز آلمانی در فصل نخست سال ۲۰۲۰ با کاهش چشمگیر ۸۱ درصدی روبه‌رو بوده و نیز سود عملیاتی فولکس‌واگن به ۹/ ۰ میلیارد دلار سقوط کرده است، در حالی که میزان سود عملیاتی خودروساز مذکور در مدت مشابه سال ۲۰۱۹ برابر با ۸۴/ ۴ میلیارد دلار بوده است.

این خودروساز همچنین تصریح کرد که چشم‌انداز پیشین آن برای سال مالی ۲۰۲۰ میسر نخواهد شد.

فولکس‌واگن اکنون انتظار دارد که درآمدش با رسیدن به ۸۳/ ۵۹ میلیارد دلار در فصل نخست سال ۲۰۲۰ با افت ۸ درصدی مواجه شود. بسیاری از خودروسازان دیگر نیز به دلیل تعطیلی کارخانه‌های خود در سراسر جهان و اخلال در زنجیره تامین قطعات و از سوی دیگر کاهش تقاضاها، با وضعیت مشابهی روبه‌رو شده‌اند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

اختصاص ناوگانی برای جابجایی مایحتاج ضروری مردم توسط فولکس واگن

تداوم تعطیلی در فولکس واگن

‎وقتی یکی کافی نیست، 2 تا بساز!/ نسل دوم ون‌های فولکس‌واگن به توان 2

فولکس واگن باید 900 میلیون دلار غرامت پرداخت کند

نیسان به دنبال افزایش تولید در کارخانه ساندرلند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی