پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن

تداوم تعطیلی در فولکس واگن

گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان در پی شیوع ویروس کرونا تعداد یک هزار و 500 نفر به مرخصی فرستاد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان اعلام کرده است که به دلیل بحران شیوع بیماری کووید-۱۹، تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنانش را در کارخانه تنسی آمریکا به مرخصی فرستاده است. […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان در پی شیوع ویروس کرونا تعداد یک هزار و 500 نفر به مرخصی فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان اعلام کرده است که به دلیل بحران شیوع بیماری کووید-۱۹، تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنانش را در کارخانه تنسی آمریکا به مرخصی فرستاده است.

این برنامه از ۱۱ آوریل ( دیروز) آغاز شده است و به گفته این خودروساز حداکثر تا چهار هفته ادامه خواهد یافت. خودروساز آلمانی اعلام کرد: «اولویت اصلی ما حفظ سلامت مالی گروه فولکس‌واگن برای منفعت تمامی کارکنان و اعضای این خانواده همزمان با تاثیرات ویروس کرونا است.»

فولکس به علاوه یادآور شده است که تمامی کارکنان و پیمانکاران کارخانه تنسی از آغاز تعطیلی آن که در ۲۱ مارس کلید خورد تمامی حقوق و مزایای خود را دریافت کرده‌اند.

خودروسازان جهانی که تا پیش از این و به دلیل کرونا با افت باورنکردنی فروش در چین، بزرگترین بازار خودرویی جهان مواجه شدند، این روزها به دلیل شیوع گسترده کرونا در ایالات‌متحده، دومین بازار بزرگ خودروی جهان، شاهد کاهش قابل‌توجه تقاضای آمریکایی‌ها برای خرید محصولات خود هستند.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

نسل بعدی پورشه ماکان، برقی خواهد بود؟

نگاهی به ون‌ های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی بوس های کامپکت

وقتی یکی کافی نیست، 2 تا بساز!/ نسل دوم ون‌های فولکس‌واگن به توان 2

کارخانه های فولکس واگن و فورد تعطیل می شوند؟

میزان تصادفات محصولات فولکس واگن تا سال 2050 به صفر می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی