پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

آیا مترو تهران رزروی می شود؟

به گفته سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پیشنهاد رزروی شدن مترو تهران برای کنترل جمعیت مترو و پیشگیری از کرونا مطرح شد که هنوز به تصمیم و جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره فاصله‌گذاری […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

به گفته سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پیشنهاد رزروی شدن مترو تهران برای کنترل جمعیت مترو و پیشگیری از کرونا مطرح شد که هنوز به تصمیم و جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند در مترو تهران اظهار کرد: در مورد فاصله‌گذاری هوشمند فعلا اقدامی نمی‌توانیم در مترو انجام دهیم ولی با کاهش سرفاصله حرکت قطارها تلاش کرده‌ایم حجم مسافر در ایستگاه‌ها را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در خط ۲ مترو تهران سرفاصله حرکت قطارها را به کمتر از ۳ دقیقه رسانده‌ایم، گفت: برای اینکه مانع از حضور بیشتر مسافران در مترو شویم و جلوی ترددها را بگیریم هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: پیشنهاد رزروی شدن مترو تهران برای کنترل جمعیت مترو و پیشگیری از کرونا مطرح شد که هنوز به تصمیم و جمع‌بندی در این زمینه نرسیده‌ایم چرا که این موضوع می‌تواند مشکلات اجتماعی به همراه داشته باشد.

حجت اشاره کرد: آمار مسافران مترو در هفته گذشته نسبت به هفته قبل آن ۱۰۰ هزار نفر افزایش یافته بود و آمار امروز هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

زیان شرکت های ریلی برگشت ناپذیر است/ شرکت های ریلی با 600 میلیارد تومان زیان رو به رو هستند

بازگشایی جاده اسالم به خلخال

طرح ترافیک اجرا نشده لغو شد/ مدت زمان لغو طرح ترافیک مشخص نیست

ناوگان جاده ای مشکل لاستیک سنگین نخواهد داشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی