پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده-وضعیت راه ها

اتمام ممنوعیت ترددهای بین استانی بعد از یک ماه/ تردد در محورهای مواصلاتی در جریان است

با توجه به اینکه محدودیت و ممنوعیت ترددهای بین استانی خاتمه یافت اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

با توجه به اینکه محدودیت و ممنوعیت ترددهای بین استانی خاتمه یافت اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢هزار ٣١٧ تردد شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل حدود ٥.٦درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

گزارش مرکز مدیریت راهها اضافه می کند که سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٧.٦درصد و اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده های شمالی از تردد روان در جاده های هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پایانه شهید کلانتری و در ادامه ترافیک سنگین حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه کرج – تهران محدوده های پل کلاک ، گرمدره و ایران خودرو گزارش شده است؛ همچنین ترافیک نیمه سنگینی در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس وجود دارد.

آزادراه تهران – شمال ( قطعه یک) ، واقع دراستان تهران نیز تا 15 خرداد، از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج – چالوس ، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

عوارض آزادراه ها براساس میزان پیمایش مسیر اخذ می شود

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد

نیمی از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا کمتر از 2 سال آینده ساخته می شود

نرخ عوارض آزادراه بسیار گران است

تعیین عوارض آزاد راه براساس ضوابط قانونی صورت می گیرد/ سرمایه گذار نذر نکرده که رایگان باشد

کمربندی دوم تهران سال آینده آماده بهره برداری است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی