پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطار-ناوگان ریلی

تعمیر گیربکس قطارهای رجا را یک شرکت آلمانی انجام می دهد

مدیرعامل شرکت ریلی رجا بیان کرد: برای تعمیر گیربکس قطارهای تندرو پردیس، با یک شرکت آلمانی قرارداد همکاری امضا کرده ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد رجبی مدیرعامل شرکت ریلی رجا در مراسم تودیع و معارفه یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت، گفت: با اقدامات متعدد در حوزه‌های مختلف،دغدغه‌هایی که در سالیان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت ریلی رجا بیان کرد: برای تعمیر گیربکس قطارهای تندرو پردیس، با یک شرکت آلمانی قرارداد همکاری امضا کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد رجبی مدیرعامل شرکت ریلی رجا در مراسم تودیع و معارفه یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت، گفت: با اقدامات متعدد در حوزه‌های مختلف،دغدغه‌هایی که در سالیان قبل به ویژه در بخش‌های مالی وجود داشت بر طرف شده است.

وی تبدیل واگن‌ها به سیستم برق ۶۶۰ ولت برای افزایش سرعت قطارها را از اقدامات استراتژیک صورت گرفته در رجا بیان کرد و افزود: تا پایان تابستان امسال حدود ۶۰ تا ۷۰ دستگاه از این واگن‌ها آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی به چالش‌هایی که رجا در سنوات گذشته با آن مواجه بود اشاره کرد و اظهار کرد: برای پروژه تعمیر گیربکس قطارهای تندروی پردیس که در داخل امکان تعمیرات آنها نیست، فقط ۲۸ ماه مذاکره با طرف آلمانی برای انعقاد قرارداد جهت ارسال گیربکس‌ها و انجام تعمیرات و برگشت آنها صورت گرفت که این کار با تلاش تمامی همکاران رجا و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی و هگتا به سرانجام رسید و همچنان این تعمیرات ادامه دارد.

مدیرعامل رجا گفت: با حمایت‌های مدیران در سازمان تأمین اجتماعی و هگتا که به رجا به عنوان یک مجموعه ملی نگاه می‌کنند، سرمایه اسمی رجا از ۱۳۵میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۲۷۰۰ میلیارد تومان در شرایط حاضر افزایش پیدا کرده که کار تشریفاتی آن برای ثبت در دست پیگیری است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

رخ بلیت قطارها تغییر نخواهد کرد

زیان شرکت های ریلی برگشت ناپذیر است/ شرکت های ریلی با 600 میلیارد تومان زیان رو به رو هستند

استرداد روزانه 7 تا 8 هزار بلیت قطار در پی شیوع کرونا

پای مترو بالاخره به شهر هشتگرد باز شد/ حمل و نقل؛ عامل اصلی توسعه و جذب جمعیت شهرهاست

بهره برداری از 6 ایستگاه خط 6 مترو تهران در نیمه نخست سال جاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی