پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو تسلا

سیستم ناوبری خودروهای تسلا ارتقا پیدا کرد

سیستم ناوبری خودکار محصولات خودران تسلا موتورز از این پس قادر به تشخیص چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست خواهند بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از انگجت، تسلا مدت مدیدی است که در حال توسعه سیستم ناوبری خودکار(Autopilot navigation) خودروهای خود برای تشخیص چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست است. اکنون این ویژگی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

سیستم ناوبری خودکار محصولات خودران تسلا موتورز از این پس قادر به تشخیص چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به نقل از انگجت، تسلا مدت مدیدی است که در حال توسعه سیستم ناوبری خودکار(Autopilot navigation) خودروهای خود برای تشخیص چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست است. اکنون این ویژگی بالاخره برای استفاده عموم آماده شده است.

بنا بر اعلام پایگاه «Electrek»، این خودروساز به‌عنوان بخشی از برنامه به روزرسانی نرم‌افزاری خود، یک ویژگی تشخیص چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست را برای فناوری ناوبری خودکار عرضه کرده است.

این ویژگی، اولین بار برای آزمایش بتا در ماه مارس در دسترس اولیه کاربران قرار می‌گیرد، هرچند اکنون نیز راه خود را برای عرضه به یک ناوگان وسیع‌تر در ایالات‌متحده هموار می‌کند.

این ویژگی که هنوز در حالت نسخه آزمایشی یا «بتا» است، به خودروهای تسلا این امکان را می‌دهد که چراغ‌های راهنمایی را حتی در هنگام خاموش بودن تشخیص و به‌طور خودکار در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها سرعت خود را کاهش دهند.

همچنین وقتی خودرو قصد کاهش سرعت دارد، رانندگان هشدار دریافت می‌کنند و خودرو پشت خط قرمز نشان داده شده روی نمایشگرش متوقف می‌شود. پس از آن، رانندگان باید تایید کنند تا اطمینان حاصل شود که گذر از تقاطع، بی‌خطر است.

در حالی که این قابلیت در ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفته است، تسلا باید آن را برای چراغ‌ها و تابلوهای جاده‌ای در سایر کشورها تنظیم کند. صاحبان خودروهای تسلا در خارج از ایالات‌متحده باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا این ویژگی در کشور آنها عرضه شود.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

خودروهای مدل ایکس و اس تسلا به روز رسانی شد

راز عدم کاهش فروش تسلا چیست؟

ضرر ورود تسلا به صنعت خودرو آلمان

آغاز ساخت شاسی بلند تسلا در چین

قیمت تسلا مدل 3 ساخت چین ارزان شد

تسلا از بانک های چینی وام دریافت می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی