پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوئینگ 737 مکس

مجبوریم پول قرض بگیریم/ سال ها طول می کشد تا صنعت هوایی قد علم کند

به گفته مدیرعامل بوئینگ، ما مجبور هستیم در ۶ ماه آینده پول قرض بگیریم و هزینه‌های خود را از راه‌های دیگری پایین بیاوریم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل بوئینگ، دیوید کالهون، در اجلاس آنلاین سهامداران این غول هوانوردی هشدار داد: مدتی طول خواهد کشید تا به شرایط سودآوری برگردیم. این وضعیت مشابه هیچ […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل بوئینگ، ما مجبور هستیم در ۶ ماه آینده پول قرض بگیریم و هزینه‌های خود را از راه‌های دیگری پایین بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل بوئینگ، دیوید کالهون، در اجلاس آنلاین سهامداران این غول هوانوردی هشدار داد: مدتی طول خواهد کشید تا به شرایط سودآوری برگردیم. این وضعیت مشابه هیچ چیزی که تا به حال تجربه کرده‌ایم نیست.

کالهون هشدار داد: سال‌ها طول خواهد کشید تا این وضعیت به شرایط قبل از پاندمی بازگردد. ما در وضعیتی غیرقابل پیش‌بینی هستیم که به سرعت تغییر می‌کند و نمی‌توان تخمین زد چه موقع اوضاع تثبیت خواهد شد.

او پس از همه این هشدارها گفت: وقتی هم که شرایط بهتر شود، بازار ما بسیار کوچک‌تر شده و نیازهای سرمایه‌گذاران متفاوت خواهند بود.

او تنها دو روز قبل از اعلام نتایج عملکرد سه ماهه شرکت بوئینگ هشدار داد: ما مجبور هستیم در ۶ ماه آینده پول قرض بگیریم و هزینه‌های خود را از راه‌های دیگری پایین بیاوریم.

پاندمی کرونا باعث شده است که ترافیک هوایی در آمریکا ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته افت داشته باشد. در انگلستان هم ترافیک هوایی با افتی ۹۰ درصدی روبرو شده است.

انتهای پیام/ منبع: مهر

موتور کارخانه بوئینگ روشن شد

بوئینگ هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت

اسامی سرنشینان هواپیمای 737 بوئینگ اعلام شد

بوئینگ 737 آمریکایی بازهم سقوط کرد/ هواپیمای مسافری متعلق به اوکراین 180 نفر مسافر و خدمه داشته است

بحران در شرکت بوئینگ همچنان ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی