پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

آیا نرخ کرایه حمل و نقل عمومی افزایش می یابد؟

به گفته معاون عمرانی استانداری تهران، هنوز مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل ‌ و نقل عمومی، فرآیند قانونی را طی نکرده و ضمانت اجرایی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی بدون تأیید فرمانداری تهران و وزارت کشور […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته معاون عمرانی استانداری تهران، هنوز مصوبه شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه‌های حمل ‌ و نقل عمومی، فرآیند قانونی را طی نکرده و ضمانت اجرایی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی بدون تأیید فرمانداری تهران و وزارت کشور اظهار کرد: قطعا شورای شهر برای هر گونه افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی باید مسیر قانونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کند و مصوبه زمانی اجرایی می‌شود که مسیر قانونی آن طی شده باشد، و الا این مصوبه ارزش اجرایی ‌‌‌‌ندارد.

وی بیان کرد: مصوبات شورا در هر زمینه‌ای زمانی ضمانت اجرایی پیدا می‌کند که فرایند قانونی آن طی شده باشد یعنی در کمیته انطباق فرمانداری تهران تأیید شده باشد و یا اینکه تأیید وزارت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری تهران در باره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت: هر گونه تصمیم‌گیری جدیدی در خصوص طرح ترافیک تهران در مقطع فعلی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، باید در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود و در غیر این صورت قابلیت اجرایی ندارد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ناوگان حمل و نقل جاده ای از ماه آینده نوسازی می شود

فعالیت مجدد حمل و نقل عمومی دوبی بعد از سه هفته تعطیلی

لزوم تجدید نظر در محدودیت های ترافیکی/ تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم

جنگ با کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی

مکمل آزادراه همت-کرج در چه تاریخی افتتاح می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی