پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید آستون مارتین

خودروسازان بریتانیایی به دنبال آغاز مجدد تولید

شرکت های خودروسازی بریتانیایی در تکاپو و تلاش هستند تا مجددا فعالیت خود را آغاز کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیران شرکت‌های خودروسازی بریتانیا به ‌تازگی در جلسه‌ای با مقامات دولتی این کشور خواستار بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه‌ها شدند. گفته می‌شود که یازدهم مه، نزدیکترین زمان ممکن برای از سرگیری کار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت های خودروسازی بریتانیایی در تکاپو و تلاش هستند تا مجددا فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیران شرکت‌های خودروسازی بریتانیا به ‌تازگی در جلسه‌ای با مقامات دولتی این کشور خواستار بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه‌ها شدند.

گفته می‌شود که یازدهم مه، نزدیکترین زمان ممکن برای از سرگیری کار خودروسازان بریتانیایی است.

اما دولت هشدار داده است که برای رفع محدودیت‌های خودروسازی باید از رعایت ایمنی توسط آنها مطمئن باشد و این یعنی تاریخ بازگشایی هنوز قطعی نیست.

به گفته منابع آگاه در انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان خودروی بریتانیا، جلسه‌ای اضطراری میان دولت و مدیران صنایع کلیدی برگزار شده است.

هفته گذشته مدیر این انجمن هشدار داده بود که در صورت کاهش تقاضا، حتی با وجود از سرگیری فعالیت‌ها، صنعت خودروی بریتانیا با مشکلات بزرگی روبه‌رو خواهد شد.

وی تاکید کرده بود که تاسیسات تولیدی و نمایندگی‌های فروش خودرو باید علاوه بر برخورداری از حمایت‌های دولتی، در مرحله اول رفع محدودیت‌ها بازگشایی شوند.

نمایندگی‌های فروش خودرو در بریتانیا بیش از ۵۰۰ هزار نفر نیروی کار دارند و گردش مالی آنها به بیش از ۲۰۰ میلیون پوند می‌رسد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

افت 44 درصدی فروش خودرو در بازار بریتانیا

تداوم افت فروش خودرو در بریتانیا

روند فعالیت خودروسازان بریتانیایی در سال جدید با مشکلی مواجه نخواهد بود

تمدید تعطیلی خودروساز بریتانیایی تا اواسط ماه مه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی