پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید رولزرویس

روند فعالیت خودروسازان بریتانیایی در سال جدید با مشکلی مواجه نخواهد بود

نخست وزیر بریتانیا با توجه به خروج این کشور از اتحادیه اروپا اعلام کرد:هیچ یک از خودروسازان فعال در بازار بریتانیا قرار نیست در سال ۲۰۲۰ با مشکلات و موانع تجاری مواجه شوند و توانایی رقابت آنها در بازارهای اروپا حفظ خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دولت بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا اعلام […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۸

نخست وزیر بریتانیا با توجه به خروج این کشور از اتحادیه اروپا اعلام کرد:هیچ یک از خودروسازان فعال در بازار بریتانیا قرار نیست در سال ۲۰۲۰ با مشکلات و موانع تجاری مواجه شوند و توانایی رقابت آنها در بازارهای اروپا حفظ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دولت بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرده که به ‌دلیل خروج این کشور از اتحادیه اروپا، هیچ یک از خودروسازان فعال در بازار بریتانیا قرار نیست در سال ۲۰۲۰ با مشکلات و موانع تجاری مواجه شوند و توانایی رقابت آنها در بازارهای اروپا حفظ خواهد شد.

ناظم زهاوی، معاون وزیر تجارت بریتانیا در این مورد گفت: «اطمینان دارم که مذاکره‌کنندگان می‌توانند به توافقی با اتحادیه اروپا برای معاف ساختن تجارت خودرو و قطعات آن از تعرفه‌ها دست یابند.» قرار است دوره انتقالی برگزیت ظرف یازده ماه و در پایان سال ۲۰۲۰ به اتمام برسد.

این در حالی است که بدون توافق تجاری، بسیاری از صنایع بریتانیا مانند خودروسازی با مشکلات و موانع جدی برای واردات و صادرات با کشورهای عضو اتحادیه مواجه می‌شوند.

زهاوی همچنین با بی‌اساس دانستن برخی نگرانی‌ها نسبت به لطمه دیدن خودروسازی بریتانیا در انتهای سال ۲۰۲۰ تاکید کرد که تیم مذاکره‌کننده قادر است با سران اتحادیه به توافقی برای معافیت تعرفه‌ای دست یابد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کمین سیتروئن برای ورود به بازار هند و چین

کارزار انتخابات آمریکا این بار با چاشنی خودرو داغ تر می شود

سقوط آمار فروش خودروسازان در بازار های جهانی

فراخوان برای 357 خودرو ب ام و در آمریکا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی