پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حکم دادگاه

رای 2 نماینده مجلس مرتبط با پروند خودروسازها به زودی صادر می شود

به گفته سخنگوی قوه قضائیه، نواقص پرونده ۲ نماینده مرتبط با پرونده خودروسازها برطرف و به دادگاه ارسال شده که ان‌شاءالله رأی آنها به زودی صادر می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه در ارتباط با پرونده 2 نماینده مجلس که در رابطه با خودرو برای آنها پرونده تشکیل شد گفت: […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته سخنگوی قوه قضائیه، نواقص پرونده ۲ نماینده مرتبط با پرونده خودروسازها برطرف و به دادگاه ارسال شده که ان‌شاءالله رأی آنها به زودی صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضائیه در ارتباط با پرونده 2 نماینده مجلس که در رابطه با خودرو برای آنها پرونده تشکیل شد گفت: ما به دنبال این هستیم که حتی‌المقدور به پرونده اتهامی مقامات در همان دوره مسئولیت‌شان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: تعدادی از این افراد در این فرایندها محاکمه شدند و تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله دو نماینده مجلس درباره پرونده خودروسازها پرونده دارند. پرونده به دادگاه رفت و دادگاه به تحقیقات ایراد گرفت و هفته گذشته نواقص برطرف شد و پرونده دوباره به دادگاه رفت. چون نواقص برطرف شده ان‌شاءالله به زودی رأی آن صادر می‌شود کما اینکه درباره برخی نمایندکان مجلس در ایام گذشته رای صادر شده است.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

مجازات پورشه جنجالی اصفهانی تنها به پرداخت دیه خلاصه نشد

عرضه 50 هزار وسیله نقلیه دپو شده به بازار

کلاف سر در گم قیمت گذاری خودرو/ شورای رقابت به مسند قیمت گذاری باز می گردد؟

تعدد مشکلات بسیار علت تاخیر در پرونده خودروهای وارداتی است

لزوم انتشار قیمت کارشناسی بر سایت های فروش اینترنتی خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی