پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 33

ام وی ام ایکس 33 ، 3 نسل اعتماد

با آغاز واردات خودرو به کشور در دهه 80، تب خرید خودروهای شاسی بلند (به خصوص کراس اوورها) بالا گرفت این امر موجب شد تا مدیران خودرو هم دست به عرضه محصولی یا کیفیت و جذاب به نام ایکس 33 زد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با آغاز واردات خودرو به کشور در دهه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

با آغاز واردات خودرو به کشور در دهه 80، تب خرید خودروهای شاسی بلند (به خصوص کراس اوورها) بالا گرفت این امر موجب شد تا مدیران خودرو هم دست به عرضه محصولی یا کیفیت و جذاب به نام ایکس 33 زد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با آغاز واردات خودرو به کشور در دهه 80، تب خرید خودروهای شاسی بلند (به خصوص کراس اوورها) بالا گرفت و افراد بسیاری جذب این گروه از خودروها شدند.

این روند موجب شد تا بزرگترین خودروساز کشور هم دست به تولید خودرویی شاسی بلند بزند و تولید خودرو ژاپنی سوزوکی گراند ویتارا را در دستور کار خود قرار داد.

همین امر موجب شد تا شرکت مدیران خودرو به عنوان نخستین تولیدکننده خودروهای چینی تصمیم به عرضه یک خودروی شاسی بلند در بازار گرم و رو به رشد این سگمنت در بازار ایران گرفت و در نهایت کراس اوور خود را با قیمتی معقول و کیفیتی مناسب وارد بازار کرد.

محصول ایکس 33 مدیران خودرو به سرعت توانست جایگاه خوب و محبوبی برای خود دست و پا کند همان سالها با سوزوکی گراند ویتارای ژاپنی مقایسه می گردید.

با توجه به رشد روز افزون این سگمنت و ورود برخی خودروهای موفق کره ایی از یک طرف و رصد بازار خودرو ایران و نیازهای آن توسط چینی ها از طرف دیگر موجب شد تا در سال 1393 فیس لیفت نسبتا کاملی از این خودرو در 2 مدل گیربکس دستی و اتوماتیک وارد بازار کشور شود.

امکانات بیشتر و چهره به روز تر این خودرو موفقیت بیشتری را برای آن به ارمغان آورد و توانست موقعیت خود در بازار رقابتی را ارتقاء دهد.

اکثر خریداران، ایکس 33 را به دلیل امکانات مناسب ، بدنه مستحکم ، خدمات پس از فروش خوب و چهره معقول آن انتخاب می کردند.

با گسترش بازار و ورود خودروهای متنوع تر و جدید تر بازهم مدیران خودرو در سال 95 یک فیس لیفت کامل و به روز از این خودرو با ظاهری اسپورت و مدرن و سقف دو رنگ ( به سبک خودروهای لندرور ) وارد بازار کرد تا با حفظ ویژگی مدل های قبلی، چاشنی اسپورت و مدرن تر را نیز به آن اضافه کند، این موضوع موجب شد تا بازهم ایکس 33 به یکی از قابل اعتمادترین و پر فروش ترین محصولات مدیران خودرو تبدیل شود.

نکته جالب این است که این خودرو در شرکت سازنده نیز به عنوان یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات در بازارهای صادراتی شناخته میشود و همواره در سگمنت خود از موسسه معتبر سنجش کیفیت ( جی دی پاورز ) به عنوان یکی از با کیفیت ترین خودروها با درجه رضایت بالا انتخاب گردیده است .

انتهای پیام/

آغاز شرایط ویژه فروش فوری محصولات مدیران خودرو ویژه بهار 98

سبد محصولات مدیران خودرو ، پاسخگوی مشتریان

ایکس 55 برای تست های استاندارد راهی جاده های ایران خواهد شد

گزارش تست جاده 2000 کیلومتری با MVM X22 و MVM X33S

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • خالد شیخی | 22/02/1399 در 01:12

    من یک محققم
    اگر میخواهید مشتری زیاد و درامد زیاد داشته باشید باید برعکس خودروهای داخلی قیمتها را بالا نبرید و باز برعکس خودروهای داخلی کیفیت و خدمات را بالا ببرید. مطمئن باشید اگر این قانون پدر علم اقتصاد یعنی آدام اسمیت را رعایت کنید شما برنده خواهید بود.
    شک نکنید
    من هم یک محقق واقعی ام
    هم مشتری شما

کیوسک مطبوعاتی