پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوفت هانزا

دفاع تمام قد وزیر اقتصاد آلمان از شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

وزیر اقتصاد آلمان بیان کرد: لوفت هانزا در کنار شرکت‌های دیگر، بخشی از دارایی با ارزش اقتصاد ما است و به همین علت ما از فروخته شدن آن جلوگیری خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان خواهان افزایش تلاش‌های دولت برای نگهداری از پرچمدار ایرلاین‌های این کشور(لوفتهانزا) در مواجه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

وزیر اقتصاد آلمان بیان کرد: لوفت هانزا در کنار شرکت‌های دیگر، بخشی از دارایی با ارزش اقتصاد ما است و به همین علت ما از فروخته شدن آن جلوگیری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان خواهان افزایش تلاش‌های دولت برای نگهداری از پرچمدار ایرلاین‌های این کشور(لوفتهانزا) در مواجه با بحران پاندمی کرونا شد.

آلتمایر در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت: لوفتهانزا در کنار شرکت‌های دیگر، بخشی از دارایی با ارزش اقتصاد ما است و به همین علت ما از فروخته شدن آن جلوگیری خواهیم کرد.

وزیر اقتصاد همچنین گفت: دولت آلمان از خود در مقابل سرمایه‌گذاران خارجی که گمان می‌کنند می‌توانند شرکت‌های معروف آلمان را با قیمت‌هایی بسیار پایین بخرند، دفاع خواهد کرد.

این بیانیه چند روز پس از آن منتشر می‌شود که خبرگزاری اشپیگل گزارش داد: لوفتهانزا به دنبال ۱۰ میلیارد یورو وام دولتی در ازای بخش بزرگی از سهام این ایرلاین است.

در این گزارش آمده بود که لوفتهانزا در قرنطینه کرونا در هر ساعت ۱ میلیون یورو ضرر می‌کند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

کاهش 90 درصدی پروازهای لوفت هانزا

تعلیق پروازهای لوفت هانزا و آستریم ایرلاینز تا 9 فروردین ماه سال 1399

استفاده از ماسک در پرواز های شرکت هواپیمایی KLM اجباری است

پرداخت 8 هزار میلیارد ریال هزینه استرداد بلیت به مسافران توسط ایرلاین های داخلی و خارجی

ایرلاین های خارجی هزینه استرداد بلیت را نمی پردازند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی