پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن ای پولی

فولکس واگن سنت و مدرنیته را تلفیق کرد

شرکت فولکس واگن قصد دارد تا در سال جدید از محصول ای پولی خود که یک خودرو کلاسیک برقی است که بر پایه ون کلاسیک مدل ۱۹۶۶ طراحی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فولکس ‌واگن در حال آماده‌سازی یک مینی‌ون جدید در راستای پروژه محصولات برقی‌ای‌دی است؛ اما تا پیش از رونمایی آن […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

شرکت فولکس واگن قصد دارد تا در سال جدید از محصول ای پولی خود که یک خودرو کلاسیک برقی است که بر پایه ون کلاسیک مدل ۱۹۶۶ طراحی شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فولکس ‌واگن در حال آماده‌سازی یک مینی‌ون جدید در راستای پروژه محصولات برقی‌ای‌دی است؛ اما تا پیش از رونمایی آن در سال ۲۰۲۰ خودروی جدید «ای بولی» را معرفی خواهد کرد.

ای بولی یک خودروی کلاسیک برقی است که بر پایه ون کلاسیک مدل ۱۹۶۶ طراحی شده است.

این ون از آخرین فناوری خودروهای برقی فولکس‌واگن بهره می‌برد ولی در عین حال دارای ظاهر یک ون کلاسیک است. نمونه مفهومی این محصول در کالیفرنیا مورد آزمایش قرار گرفته است.

ای بولی به جای موتور ۴ سیلندر باکسر ۴۳ اسب بخاری، دارای یک موتور ۶۱ کیلوواتی (۸۳ اسب بخاری) بر روی محور عقب است که بیشینه گشتاور خودرو را به دو برابر مدل سال ۱۹۶۶ یعنی ۱۵۶ پوند فوت می‌رساند.

این تغییرات بر روی ای بولی باعث شده است تا بیشینه سرعت آن به ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند. این مینی‌ون برقی دارای یک جعبه دنده تک‌سرعته از مدل‌های کلاسیک گیربکس خودکار است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کرونا، نمودار سودآوری فولکس واگن را نزولی کرد

تیگوان، محبوب ترین و پرفروش ترین خودرو فولکس واگن

تمدید تعطیلی خودروساز بریتانیایی تا اواسط ماه مه

افت 35 درصدی فروش فولکس واگن در نخستین فصل سال 2020

انتظار فولکس واگن از سال 2020 چندان درخشان نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی