پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

لزوم خالی کردن پارکینگ ها از خودرو صفر/ برخورد جدی سازمان حمایت با محتکران خودرو

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از فرصت دهی یک هفته ای به صاحبان پارکینگ‌ های خودرویی به منظور خالی کردن پارکینگ ها از خودرو صفر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جواد احمدی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت گفت: به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از فرصت دهی یک هفته ای به صاحبان پارکینگ‌ های خودرویی به منظور خالی کردن پارکینگ ها از خودرو صفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جواد احمدی معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت گفت: به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا از خودروهای صفر کیلومتر خالی شود و اگر برای استفاده شخصی است باید در اسرع وقت پلاک شود.زیرا در غیر این صورت باید فورا برای فروش به بازار عرضه شود.

وی افزود: کنترل پارکینگ‌ها در سطح شهر تهران از روز پنج‌شنبه در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان کرد: هرگونه دپوی خودرو تخلف محسوب می‌شود و در این راستا پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات ارسال خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه با متخلفان و احتکار‌کنندگان خودرو برخورد خواهد شد، اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه به تلفن ۱۲۴ سازمان حمایت یا سازمان‌های صمت استان‌ها اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری خودرو صفر در پارکینگ‌ها حکم احتکار دارد، گفت: دارندگان خودروی صفری که در سامانه انبارها ثبت‌نام نکرده‌اند مشمول احتکار می‌شوند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت بیان کرد: ‌از این پس محدودیتی برای ثبت‌نام خودرو وجود ندارد و شرایط سود مشارکت برای خودروهای فروش فوری صفر درصد است.

احمدی افزود: با توجه به اینکه درحال‌حاضر در کشور عرضه و تقاضای خودرو متعادل نیست، تلاشمان بر این مبنا است که خودروهای تولید شده به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی با اشاره به تغییر نحوه ثبت‌نام خودرو افزود: ‌شرایط نحوه ثبت‌نام به‌صورتی تدوین شده که خودروهای عرضه شده به‌دست مصرف‌کنندگان واقعی آن برسد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اظهار کرد: ‌در روز پنج‌شنبه چند پارکینگ در سطح استان تهران مورد بازرسی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

وزارت صمت نقش اساسی در کنترل بازار خودرو ایفا می کند

مبنای دستور العمل شورای رقابت قیمت بهمن ماه ۹۷ خودروسازان است

سازمان بازرسی در راستا کنترل قیمت خودرو به وزیر صمت نامه زد

شورای رقابت هیچ توافقی با ستاد تنظیم بازار نداشته است/ اعلام قیمت های جدید بدون هماهنگی با شورای رقابت غیر قانونی است

توافق سازمان حمایت و شورای رقابت بر سر قیمت گذاری خودرو

تاخیر خودروسازان در عمل به تعهدات، عامدانه نیست

تحویل 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان

پاسخ سخنگوی سازمان تعزیرات در خصوص شایعه احتکار خودرو توسط خودروسازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی