پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلت هواپیما

بلیت هواپیما گران نشده است/ نرخ ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و نرخ‌ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره افزایش تقاضای سفر در ایام پیش رو خصوصا ایام تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: افزایش تقاضای سفر نداشته […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و نرخ‌ها در سقف و کف دامنه نرخی مصوبه سال 98 عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره افزایش تقاضای سفر در ایام پیش رو خصوصا ایام تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: افزایش تقاضای سفر نداشته ایم و در حال حاضر قیمت‌های بلیت هواپیما تقریبا در کف نرخ‌های دامنه تعیین شده مصوبه سال 98 به فروش می‌رود و حتی در برخی مسیرها قیمت‌ها کمتر از کف نرخی است.

وی تأکید کرد: آژانس‌ها و سایت‌های فروش بلیت هواپیما باید حتماً دامنه نرخ‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که مصوبه سال 98 است رعایت کنند و از کف و سقف نرخی عدول نکنند، در حالی که شاهد هستیم در برخی سایت‌ها و آژانس‌ها قیمت‌ها از کف نرخی هم عبور کرده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر این که افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم، گفت: قیمت‌ها در دامنه نرخ‌هایی که در سال 98 مصوب و عرضه شد، ارائه می‌شود و هیچ کس اجازه تخطی از این نرخ‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد.

اسعدی سامانی با بیان این که هنوز تقاضای سفر افزایش چندانی نداشته است، گفت: در حال حاضر عرضه هواپیما بیش از تقاضای سفر است، بنابراین به نظر می‌رسد شاهد افزایش نرخ‌ها نباشیم، همین امروز 28 اردیبهشت 99، بلیت هواپیما در مسیر پرترددی نظیر تهران ـ مشهد با قیمت کف نرخ‌ها عرضه می‌شود و یا برای جمعه دوم خرداد نرخ‌ها در همین مسیر تهران ـ مشهد با قیمت‌های کف دامنه در حال عرضه است، حتی در روز چهارم خرداد که احتمالا عید فطر باشد نیز قیمت‌هایی که وجود دارد کف نرخ‌ها است و این نشان می‌دهد هنوز تقاضای سفر افزایش نیافته است.

وی ادامه داد: با این حال ممکن است نرخ‌ها در دامنه تعیین شده نوسان داشته باشد ولی هیچ گاه از کف و سقف نرخی عبور نمی‌کند و مسافران در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی می‌توانند شکایات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کنند و مطمئن باشند موضوع پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس، در سال گذشته دامنه نرخ شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای داخلی به صورت حداقلی و حداکثری اعلام شد که البته این دامنه نرخ‌ها مربوط به صندلی عادی است؛ قیمت صندلی‌های تجاری و پروازهای خارجی تابع عرضه و تقاضا است.

کاربران می‌توانند دامنه نرخ‌های تعیین شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از اینجا بارگزاری کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منبع: فارس

نرخ بلیت هواپیما در آسیا و اتحادیه اروپا در مسیر صعودی قرار گرفت

همچنان برخی هزینه بلیت هواپیما خود را دریافت نکرده اند

تسهیلات وعده داده شده به ایرلاین های داخلی هنوز پرداخت نشده است

آشنایی با هواپیمای بوئینگ 757 قبل از خرید بلیط هواپیما

آخرین وضعیت صنعت هوانوردی کشور در پی شیوع ویروس کرونا/ چگونگی حمایت از کسب و کارهای هوایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی