پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

همچنان برخی هزینه بلیت هواپیما خود را دریافت نکرده اند

پس از شیوع کرونا در کشور، تمامی پروازها لغو شد اما همچنان برخی از مردم نتوانسته اند هزینه بلیت هواپیما خود را دریافت کتند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: همه ایرلاین‌های داخلی باید بهای پروازهای کنسل شده در دو ماه گذشته را براساس دستور وزیر راه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

پس از شیوع کرونا در کشور، تمامی پروازها لغو شد اما همچنان برخی از مردم نتوانسته اند هزینه بلیت هواپیما خود را دریافت کتند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: همه ایرلاین‌های داخلی باید بهای پروازهای کنسل شده در دو ماه گذشته را براساس دستور وزیر راه و شهرسازی و مصوبات ستاد کرونا به مردم بازگردانند.

وی افزود : البته شرکت هواپیمایی ماهان تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان پول بلیت مسافران را مسترد کرده است و بقیه آن را نیز باید به مردم برگرداند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: در شرایطی که ایرلاین‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا پرواز و درآمدی نداشته‌اند باید بهای بلیت پروازهای کنسل شده را به مسافران بازگردانند و این مسئله فشار بسیاری از نظر مالی به آنها وارد کرده و این ایرلاین‌ها دچار کمبود نقدیندگی شده‌اند.

اسعدی سامانی ادامه داد: در برخی موارد نیز شاهد بودیم که ایرلاین‌ها بهای بلیت پروازهای کنسل شده را به آژانس های مسافرتی پرداخت کرده‌اند اما آژانس‌ها در پرداخت پول مردم با تاخیر عمل کردند.

وی تاکید کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافت شده تنها چند ایرلاین‌ موفق نشدند بهای بلیت کنسل شده مردم را به آنها برگردانند که مسوولان شرکت هواپیمایی مذکور اعلام کردند که این کار را به زودی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

صنعت هوانوردی در شرایط حساسی قرار گرفته است

لغو محدودیت سفر به جزیره کیش

مقامات سازمان هواپیمایی به دنبال از سرگیری مجدد پروازهای عبوری

مجوز آموزش خلبانی غیر حضوری صادر شد

اجازه ورود افراد بدون ماسک را به هواپیما ندهید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی