پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماهان ایر-هواپیما

مجوز آموزش خلبانی غیر حضوری صادر شد

مدیرکل دفتر گواهینامه های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، با دستور ریاست سازمان مجوز موقت، تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹، به روش آموزش از راه دور برای مراکز خلبانی صادر شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدعلی خیری مدیرکل دفتر گواهینامه های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدیرکل دفتر گواهینامه های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، با دستور ریاست سازمان مجوز موقت، تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹، به روش آموزش از راه دور برای مراکز خلبانی صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدعلی خیری مدیرکل دفتر گواهینامه های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: شرکت توسعه هوانوردی هوشمند رسام اولین مرکزی است که موفق به اجابت استانداردهای آموزشی از راه دور با دامنه اختیارات IR(A)Modular, Theoretical Training و ATP (A) Modular و کسب گواهینامه آموزشی (ATOC) به شماره IR.ATO. ۳۸ شد.

وی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز پیشگیری از انفصال و وقفه بیش از حد آموزش‌های منتهی به License در حوزه هواپیمایی، برای سایر متقاضیان مراکز آموزشی و شرکت‌های هواپیمایی نیز، با رعایت دیگر الزامات، با دستور ریاست سازمان مجوز موقت، تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۹، به روش آموزش از راه دور برای مراکز خلبانی صادر شد.

خیری تصریح کرد: این مجوز موقت، صرفاً برای پیوستگی آموزشی دوره‌هایی است که بر اساس اختیارات مندرج در ATO ، در حال برگزاری است. لذا این مراکز مجاز به ثبت نام و جذب دانشجو به روش آموزش از راه دور (Distance Learning) نیستند. در صورت تقاضا برای آموزش دائمی از راه دور، لازم است، فرایندها و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری را طی و نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/

اجازه ورود افراد بدون ماسک را به هواپیما ندهید

چوب حراج بر هواپیماهای فعال سنگاپور ایرلاینز

بازگشایی و از سرگیری مجدد پروازها در فرودگاه رامسر

16 هزار نفر از کارکنان بوئینگ باید با شغل خود خداحافظی کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی