پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی ایران ایر

لغو محدودیت سفر به جزیره کیش

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: از روز شنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه امکان پرواز سایر شرکت های هواپیمایی به جزیره کیش فراهم است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: امکان پرواز سایر شرکت های هواپیمایی به جزیره کیش از روز شنبه بلامانع است و شرکت های هواپیمایی می‌توانند از […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان هواپیمایی بیان کرد: از روز شنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه امکان پرواز سایر شرکت های هواپیمایی به جزیره کیش فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: امکان پرواز سایر شرکت های هواپیمایی به جزیره کیش از روز شنبه بلامانع است و شرکت های هواپیمایی می‌توانند از روز شنبه مجوز سفر به کیش را از سازمان هواپیمایی دریافت کنند.

وی گفت: تمام افرادی که نیاز به سفر به جزیره کیش را دارند، می‌توانند بلیط مورد نظر خود را از دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی یا آژانس های هواپیمایی تهیه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: پروازها اکنون به ضرورت انجام می شود که عمدتا غیر اقتصادی بوده است؛ با رعایت اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با شیووع کرونا و رعایت تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت و بر اساس شیوه نامه ارسالی به شرکت های هواپیمایی، فرودگاهها و عوامل خدمات زمینی در فرودگاهها و کرو پروازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

تمامی مسافران بلافاصله بعد از ورود ترمینال تب سنجی می شوند

تداوم های محدودیت های پروازی/ کاهش 90 سفرهای هوایی در کشور

مسافران ایرانی مانده در دبی با یک پرواز به ایران بازمی گردند

هواپیمای شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد + فیلم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی