پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمای ایرباس

تداوم های محدودیت های پروازی/ کاهش 90 سفرهای هوایی در کشور

سخنگوی سازمان از افت 90 درصدی سفر های هوایی در این ایام خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی محدودیت‌های داخلی ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرودگاه مهرآباد که هر سال در این ایام پذیرای روزانه ۴۰۰ پرواز بود، اکنون روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ پرواز دارد و بر اساس آمار اعلامی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان از افت 90 درصدی سفر های هوایی در این ایام خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی محدودیت‌های داخلی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرودگاه مهرآباد که هر سال در این ایام پذیرای روزانه ۴۰۰ پرواز بود، اکنون روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ پرواز دارد و بر اساس آمار اعلامی از سوی اداره کل فرودگاه مهرآباد، نشست برخاست هواپیماها در این فرودگاه در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹ کاهش ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری از ادامه محدودیت‌های پروازی در مسیرهای اعلام شده خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی محدودیت‌های داخلی ادامه دارد ضمن اینکه تلاش می‌شود مطابق تقاضای سفر پروازها برای جابجایی مسافران اختصاص یابد.

وی گفت: بر اساس آخرین آمارهای دریافت شده سفرهای هوایی مردم به بسیاری از استان‌ها حدود۹۰ درصد کاهش پیدا کرده است که به دلیل توصیه‌ها مبنی بر قطع زنجیره کرونا و همچنین عدم ارائه خدمات به مسافران در مراکز سیاحتی و زیارتی تعداد مسافرت هوایی به شدت کاهش یافته است و این روند ادامه دارد.

جعفرزاده گفت:با این‌حال عملیات مربوط به غربالگری مسافران و همچنین ضدعفونی محیط ترمینال‌ها و سالن‌های مسافری در فرودگاه‌های کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

مسافران ایرانی مانده در دبی با یک پرواز به ایران بازمی گردند

هواپیمای شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد + فیلم

جعبه های سیاه هواپیما بوئینگ 737، پیدا شد

اوج گیری قیمت بلیت هواپیما از سقف آسمان هم گذر کرد

کاهش 9.1 درصدی تاخیر پروازهای داخلی در بهار امسال

قیمت بلیت هواپیما نجومی شده است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی