پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوئینگ 737 مکس

جعبه های سیاه هواپیما بوئینگ 737، پیدا شد

به گفته مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری؛ هر 2 جعبه سیاه بوئینگ 737 هواپیمایی اوکراین پیدا شده است اما فقط یکی از جعبه های سیاه سالم مانده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسن رضایی‌فر مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: هر دو جعبه سیاه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۸

به گفته مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری؛ هر 2 جعبه سیاه بوئینگ 737 هواپیمایی اوکراین پیدا شده است اما فقط یکی از جعبه های سیاه سالم مانده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسن رضایی‌فر مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: هر دو جعبه سیاه بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی اوکراین پیدا شده است اما فقط یکی از جعبه های سیاه سالم است و جعبه دیگری چند قطعه شده است.

وی در این راستا بیان کرد: با وجود اینکه فقط یکی از جعبه های سیاه هواپیما سالم است امکان بازیابی اطلاعات از جعبه آسیب دیده نیز وجود دارد و باز هم می‌توان نوار مکالمات خلبان را بازیابی کرد.

این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص آمار دقیق و تعداد ایرانی های جان باخته این پرواز گفت: اکنون دو لیست از مسافران جان باخته از دو نهاد مربوطه در اختیار ما قرار گرفته است که به محض تطابق و تایید نهایی اطلاع رسانی نهایی انجام می شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

بوئینگ 737 آمریکایی بازهم سقوط کرد/ هواپیمای مسافری متعلق به اوکراین 180 نفر مسافر و خدمه داشته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی