پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیمایی ایران ایر

مسافران ایرانی مانده در دبی با یک پرواز به ایران بازمی گردند

مسافران ایرانی که پرواز آنها در دبی به علت شیوع کرونا لغو شده بود با یک پرواز به ایران باز خواهند گشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در پی توقف پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به کشور امارات بر اثر شیوع ویروس کرونا و حضور تعدادی از مسافران ایرانی در این کشور، هواپیمایی جمهوری اسلامی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

مسافران ایرانی که پرواز آنها در دبی به علت شیوع کرونا لغو شده بود با یک پرواز به ایران باز خواهند گشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در پی توقف پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به کشور امارات بر اثر شیوع ویروس کرونا و حضور تعدادی از مسافران ایرانی در این کشور، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال هموطنان، یک پرواز در روز ۱۲ اسفند ماه سال جاری از دبی به تهران انجام می‌دهد.

این پرواز در ساعت ۱۸ به وقت محلی وارد فرودگاه آل مکتوم دبی شده و در ساعت ۱۹ به وقت محلی این فرودگاه را به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) تهران ترک می‌کند.

با توجه به اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مبنی بر عدم پذیرش مسافران ایرانی در فرودگاه‌های این کشور و تلاش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سرکنسول ایران در استانبول جهت دریافت مجوز پرواز و انتقال هموطنان گرامی از ترکیه به ایران، مجوز دو پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

این پروازها در روزهای ۱۳ و ۱۵ اسفند ماه سال جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ضرر 100 میلیون دلاری کرونا به ایرلاین های آسیایی

امکان ارسال جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به کشور ثالث

سال 2019 برای ایرباس گران تمام شد

دولت آمریکا، تعرفه واردات هواپیما را افزایش داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی