پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سقوط هواپیما اوکراینی

امکان ارسال جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به کشور ثالث

به گفته وزیر و راه و شهرسازی؛ در صورت اینکه نتوانیم جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را بازخوانی کنیم با هماهنگی اوکراین به کشور ثالث ارسال خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: هنوز در مرحله تحقیقات و بررسی هستیم. جعبه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

به گفته وزیر و راه و شهرسازی؛ در صورت اینکه نتوانیم جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را بازخوانی کنیم با هماهنگی اوکراین به کشور ثالث ارسال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی گفت: هنوز در مرحله تحقیقات و بررسی هستیم. جعبه سیاه تنها یک اِلمان از آن است.

وی در این راستا بیان کرد: با تیم اوکراینی بررسی‌ها ادامه دارد. تاکنون بررسی‌ها بر اساس شواهد روی زمین و باقیمانده هواپیما بود ولی روز گذشته اوکراینی‌ها مدارک هواپیما را برای ما ارسال کردند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر نتوانیم جعبه سیاه را بازخوانی کنیم حتماً با هماهنگی اوکراین آن را به کشور ثالث می‌دهیم.

وی گفت: بازخوانی جعبه سیاه پیچیده نیست ولی این تایپ از هواپیما را در ایران نداریم. ضمن اینکه جعبه سیاه آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد. در کمیته مشترک ایران و اوکراین در خصوص اعزام این جعبه سیاه به کشور ثالث نتیجه گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

سال 2019 برای ایرباس گران تمام شد

نتیجه علت وقوع حادثه پرواز تهران- ماهشهر به صورت عمومی اعلام می شود

هواپیمای شرکت کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد + فیلم

قبل از عزیمت به سمت فرودگاه امام از وضعیت پرواز خود مطلع شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی