پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اطلاعیه شماره 5 سایپا

پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخ‌گویی به پرسش‌های احتمالی متقاضیان ثبت‌نام در این طرح به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ساعته انجام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بنابر این اطلاعیه، مرکز ارتباط با مشتریان گروه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۹

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه شماره ۵ خود در طرح فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد که پاسخ‌گویی به پرسش‌های احتمالی متقاضیان ثبت‌نام در این طرح به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ساعته انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بنابر این اطلاعیه، مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) تا اطلاع بعدی، به‌صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات مشتریان در فرایند ثبت‌نام فروش فوق‌العاده است‌.

متقاضیان خرید محصولات سایپا می‌توانند جهت حل مشکلات و سوالات احتمالی در خصوص فرآیند طرح ثبت‌نام و احراز هویت، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

همچنین سامانه پرسش و پاسخ به سوالات از طریق سایت اینترنتی شرکت سایپا به نشانی www.saipacorp.com برقرار است و مشتریان می‌توانند با ثبت سئوالات خود در سامانه مذکور، پاسخ‌های لازم را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

انتهای پیام/

نگاهی به ون‌ های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی بوس های کامپکت

الزام چک صیاد برای خرید محصولات سایپا برداشته شد/ چک بستگانِ درجه یک نیز پذیرفته می‌شود

‎متقاضیان محترم برای ثبت‌نام عجله نکنند/ سامانه فروش تا ۱۴ خرداد ۲۴ساعته باز است

تشريح ويژگی ‌های یازده‌گانه طرح فروش فوق‌العاده سايپا

جزئيات مراحل ثبت نام خودرو در طرح جديد فروش فوق‌العاده

اعلام ۱۰ شرط خريد خودرو از سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی