پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون فروش و بازاریابی سایپا

تحویل ۵۸ هزار محصول سایپا به مشتریان از ابتدای سال ۹۹/ رشد ۶۰ درصدی تحویل خودرو نسبت به دو ماهه نخست سال گذشته

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل حدود ۵۸ هزار خودرو از ابتدای سال جاری تا امروز خبر داد و گفت: این میزان تحویل خودرو، بیانگر رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین کاظمی افزود: گروه سایپا همچنین توانسته در بازه زمانی سه‌ماهه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۹

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل حدود ۵۸ هزار خودرو از ابتدای سال جاری تا امروز خبر داد و گفت: این میزان تحویل خودرو، بیانگر رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین کاظمی افزود: گروه سایپا همچنین توانسته در بازه زمانی سه‌ماهه علاوه بر تحویل بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به مشتریان، ۱۵۰ هزار تقاضای خرید محصولات خود را ثبت و پذیرش کند.

کاظمی راهبرد گروه خودروسازی سایپا را رونق بیشتر در تولید و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان عنوان کرد و گفت: به موازات اجرای برنامه افزایش تولید، تلاش می‌کنیم تحویل خودروهای مشتریان را نیز با شتاب بیشتر دنبال کنیم.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: برای کاهش التهاب بازار، عرضه هرچه بیشتر خودرو و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان را در دستور کار داریم که در صورت ادامه روند موفق تولید در شرایط فعلی، تحویل خودروهای مشتریان هم شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گفته وی با توجه به رشد آهنگ تولید در سایپا در هفته‌های آینده، تحویل خودروهای مشتریان نیز با افزایش قابل‌توجهی همراه خواهد بود و آرامش و ثباتی که در حال حاضر در بازار به وجود آمده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

پاسخگویی به مشتریان سایپا ۲۴‌ساعته شد

الزام چک صیاد برای خرید محصولات سایپا برداشته شد/ چک بستگانِ درجه یک نیز پذیرفته می‌شود

‎متقاضیان محترم برای ثبت‌نام عجله نکنند/ سامانه فروش تا ۱۴ خرداد ۲۴ساعته باز است

تشريح ويژگی ‌های یازده‌گانه طرح فروش فوق‌العاده سايپا

جزئيات مراحل ثبت نام خودرو در طرح جديد فروش فوق‌العاده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی