پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایت ایران خودرو

رفع شائبه کسب سود توسط خودروسازان در طرح فروش فوق العاده

قائم مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: با حذف پرداخت وجه در ثبت نام اولیه به دستور سرپرست وزارت صمت،‌ دیگر شائبه اختصاص سود به مبالغ پرداختی به خودروسازان دیگر محلی از اعراب ندارد چون هیچ گونه وجهی قبل از قرعه کشی پرداخت نمی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۹

قائم مقام مالی و اقتصادی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: با حذف پرداخت وجه در ثبت نام اولیه به دستور سرپرست وزارت صمت،‌ دیگر شائبه اختصاص سود به مبالغ پرداختی به خودروسازان دیگر محلی از اعراب ندارد چون هیچ گونه وجهی قبل از قرعه کشی پرداخت نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اصغر ابوالحسنی با اشاره به برخی اظهارات نادرست در برخی محافل به ویژه در فضای مجازی در خصوص کسب سود توسط خودروسازان از طریق مبالغ دریافتی مشتریان در طرح فروش فوق العاده تاکید کرد: این امر حتی در صورت پرداخت وجه از طرف مشتریان نیز به حساب شرکت خودروساز واریز نمی شد و مبالغ صرفا در اختیار بانک ها قرار داشت.

وی درعین حال تاکید کرد:‌درحال حاضر نیز این موضوع با تصمیم سرپرست وزارت صمت به طور کلی از دستور کار خارج شده و دیگر وجهی در ثبت نام اولیه خودرو دریافت نمی شود.

انتهای پیام/

سایت فروش ایران ‌خودرو مسیر اصلی پیش ثبت‌نام و دریافت کد کاربری

بیش از ۱۵ هزار خودرو فاکتور شده و در حال تحویل به مشتریان است

آمادگی شبانه‌روزی مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی به سوالات مشتریان

وجوه واریزی در طرح فروش فوق‌العاده در اختیار خودروساز نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی