پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکو-لوگو-ایران خودرو

وجوه واریزی در طرح فروش فوق‌العاده در اختیار خودروساز نیست

معاون مالی ایران خودرو در پاسخ به سئوالات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وجوه واریزی مردم در طرح فروش فوق‌العاده به حساب این خودروساز واریز نمی‌شود و امکان برداشت از آن هم وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید مهدی جلالی افزود: نظر به اینکه این […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۹

معاون مالی ایران خودرو در پاسخ به سئوالات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وجوه واریزی مردم در طرح فروش فوق‌العاده به حساب این خودروساز واریز نمی‌شود و امکان برداشت از آن هم وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید مهدی جلالی افزود: نظر به اینکه این پول‌های واریزی در اختیار خودروساز قرار ندارد و بنابر محدودیت های قانونی که از طرف بانک های عامل مطرح شده، امکان تعلق گرفتن سود به وجوه واریزی متقاضیان وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که در طرح فروش فوق‌العاده متقاضی باید ۵۰ درصد قیمت خودرو را بپردازد، خاطرنشان کرد: مبالغ متقاضیان ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران خودرو به حساب سه بانک ملت، تجارت و صادرات واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی کل مبلغ ۱۵ هزار نفر پذیرفته شده در طرح فروش فوق‌العاده به حساب ایران خودرو واریز خواهد شد.

معاون مالی ایران خودرو تصریح کرد: یک هفته بعد از انتخاب مشتریان نهایی در قرعه کشی پول سایرین (غیرپذیرفته‌شدگان) از طریق شماره شبای آنان مسترد می‌شود.

وی در ارتباط با محدودیت‌های نظر گرفته شده در طرح فروش فوق‌العاده این دوره افزود: در چارچوب‌های منطقی در نظر گرفته شده، مداخله واسطه‌ها در بازار به کمترین حد ممکن کاهش می‌یابد و باید خودرو به دست مشتری واقعی برسد.

انتهای پیام/

همه کارهایی که با پلت فرم هاچ بک جذاب پژو در ایران کردند/ خانواده بزرگ آقای 206!

نگاهی به ون‌ های با قابلیت استفاده شخصی در بازار ایران/ این مینی بوس های کامپکت

جزئیات فرآیند جدید پیش ثبت نام خودرو (احراز هویت)

اعلام قیمت مصوب چهار محصول ایران خودرو

رونمایی از موتور کم مصرف ایران خودرو در آبان ماه امسال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی