پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید سردار حاجی زاده از ایران خودرو پ

ترسیم برنامه های جهش فناورانه ایران خودرو در حوزه های توسعه محصول ، قوای محرکه و بومی سازی قطعات

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید فرمانده نیرو هوا و فضا از این خودرو ساز ، پروژ های جهش فناورانه درحوز های طراحی و توسعه محصول ، قوای محرکه و بومی سازی قطعات را ترسیم کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی گفت : پیرو منویات مقام معظیم رهبری مبنی بر تولید […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید فرمانده نیرو هوا و فضا از این خودرو ساز ، پروژ های جهش فناورانه درحوز های طراحی و توسعه محصول ، قوای محرکه و بومی سازی قطعات را ترسیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی گفت : پیرو منویات مقام معظیم رهبری مبنی بر تولید موتورکم مصرف ، دربهمن ماه سال جاری از خودرویی در کلاس A با قابلیت پیمایش با موتورکم مصرف رونمایی خواهیم کرد .

وی افزود : درسال گذشته نقشه راه توسعه قوای محرکه ایران خودرو تا سال 1407 تدوین و به تصویب هیات مدیره رسیده است ویکی از موارد مورد توجه در آن ، نقشه راه موتور های کم مصرف بوده است .

مقیمی با اشاره به فعالیت های این خودرو در زمینه توسعه قوای محرکه خاطر نشان کرد : نخستین خودروی رانا مجهز به گیربکس شش دنده دستی با تکیه بردانش فنی ایرانی درشهریور ماه سال جاری تولید می شود و با نصب این گیربکس مصرف سوخت نسبت به گیربکس های پنج دهنده در سرعت های بالا کاهش می یابد.

وی تاکید کرد : نقشه راه بومی سازی فن آوری تولید گیربکس های دستی و اتوماتیک شش د نده باهدف کاهش و ابستگی ، مصرف سوخت و پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان دردی ماه گذشته تدوین شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نهضت داخلی سازی قطعات با فناوری بالا ، تصریح کرد : با همکاری شرکت های قطعه سازی و دانش بنیان و ظرفیت های موجود در صنایع دفاعی ، 150 میلیون یورو کاهش ارزربری قطعات هدف گذاری شده است و برای تداوم این امر بسته های تشویقی برای سازندگان در نظر گرفته شده است .

وی خاطرنشان ساخت : به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان درسال جاری تولید و عرضه خودروهای راناپلاس ، سورن پلاس ، سمند سال ، 207 پاناروما و دنا پلاس اتوماتیک در دستور کار این خودرو ساز قرار دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروتصریح کرد : طراحی و توسعه و بومی سازی پلتفرم مطابق اهداف استراتژیک و نقشه راه توسعه محصولات ، طراحی و توسعه پلتفرم برق و الکترونیک و مطالعات امکان سنجی توسعه محصولات هیبریدی و برقی با توجه به زیر ساخت های کشور از جمله برنامه های توسعه ای این خودرو ساز است .

مقیمی از مهمترین زمینه های همکاری ایران خودرو با فرماندهی نیرو هوا فضا را درزمینه های موتورهای کم مصرف ، توسعه گیربکس ، برقی سازی محصولات و کاهش وزن خودرو عنوان کرد.

انتهای پیام/

مسیر تولید خودرو کم مصرف هموار تر شد

رفع شائبه کسب سود توسط خودروسازان در طرح فروش فوق العاده

سایت فروش ایران ‌خودرو مسیر اصلی پیش ثبت‌نام و دریافت کد کاربری

بیش از ۱۵ هزار خودرو فاکتور شده و در حال تحویل به مشتریان است

آمادگی شبانه‌روزی مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی به سوالات مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی