پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت 2020 ویژن گرن توریسمو

نیسان ،کانسپت واقعی 2020 ویژن را به توکیو می برد

بیشتر از یک سال است که کانسپت 2020 ویژن گرن توریسمو برای به صورت مجازی برای «رانندگی» در دسترس قرار گرفته است. اما اکنون نیسان تأیید کرده که این کانسپت دارای یک نمونه واقعی در نمایشگاه اتومبیل توکیو در اواخر این ماه میلادی خواهد بود. این کانسپت در عین حال، نشانه‌هایی از نسل بعد GT-R […]

javankhodro
جمعه - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

بیشتر از یک سال است که کانسپت 2020 ویژن گرن توریسمو برای به صورت مجازی برای «رانندگی» در دسترس قرار گرفته است. اما اکنون نیسان تأیید کرده که این کانسپت دارای یک نمونه واقعی در نمایشگاه اتومبیل توکیو در اواخر این ماه میلادی خواهد بود. این کانسپت در عین حال، نشانه‌هایی از نسل بعد GT-R را در خود خواهد داشت.

این کانسپت نیسان ، برای اولین بار در ژوئن ۲۰۱۴ رونمایی شد و یک ماه بعد در شبیه‌ساز رانندگی گرن توریسمو 6 در پلی‌استیشن 3 در دسترس قرار گرفت. کانسپت واقعی 2020 ویژن GT که با همکاری «پلی‌فونی دیجیتال» توسعه پیدا کرده، اندکی با خودروی مسابقه‌ای دیجیتالی متفاوت است.

کانسپت 2020 ویژن گرن توریسمو

این کانسپت با رنگ قرمز آتشین (fire knight red) و با آخرین طراحی جلوپنجره V-موشن از نیسان در نمایشگاه توکیو به نمایش درخواهد آمد. وقتی در حدود یک سال پیش، این کانسپت به صورت مجازی ارائه شد، نیسان به‌وضوح روشن کرد که این خودرو چیزی بیشتر از «صرفاً یک مدل فانتزی» است. این خودروساز ژاپنی در آن زمان اعلام کرد:

این چهره‌ای است که در آینده ممکن است از یک سوپرماشین با عملکرد بالای نیسان ببینید.

کانسپت 2020 ویژن گرن توریسمو

نیسان قبلادر مورد نسل بعدی GT-R خبر داده و اعلام کرده بود که این مدل از امریکای شمالی به اروپا توسعه می یابد.نسل بعدی GT-R احتمالاً از یک نسخه هیبریدی از موتور کنونی ۳/۸ لیتری دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۵۴۵ یا ۵۵۰ اسب‌بخار که توسط «نیسمو» و قهرمان ۹ دوره فرمول یک در بین سازندگان، «ویلیامز» توسعه داده شده، بهره‌ خواهد برد.موتور هیبریدی ویلیامز (WHP) که سیستم فلای‌ویل کمپوزیت الکترومکانیکی را به‌وجود آورد، اکنون در مدل‌های مسابقه‌ای پورشه و آئودی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با استفاده از یک تکنولوژی مشابه، خروجی نسل بعد GT-R را به حدود ۸۰۰ اسب‌بخار رسانده است.

منبع: پدال

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی