پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

بنزین دزدی در جایگاه ها را با سامانه 09627 در میان بگذارید

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: افراد اگر متوجه بنزین دزدی در جایگاه ها به شکل خرید و فروش کارت سوخت شدند مساله را با سامانه ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: در بازرسی‌هایی که به صورت دوره‌ای از […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: افراد اگر متوجه بنزین دزدی در جایگاه ها به شکل خرید و فروش کارت سوخت شدند مساله را با سامانه ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: در بازرسی‌هایی که به صورت دوره‌ای از جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود موضوع بنزین دزدی یا معاملات این چنینی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و اگر موردی مشاهده شود قطعا با آن برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه افراد نیز می‌توانند این مساله را با سامانه ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند، اظهار کرد: اگر در این زمینه افراد دچار مشکل شدند و اپراتورها کارت جایگاه را در اختیار آن‌ها قرار ندادند می‌توانند شکایت خود را به این سامانه اعلام کنند و مطمئن باشند که شکایت آن‌ها قطعا پیگیری خواهد شد.

کاهی با تاکید بر اینکه جایگاه ها موظف هستند کارت سوخت جایگاه را در اختیار افرادی که قصد دارند به صورت آزاد بنزین بزنند قرار دهند، گفت: روی عملکرد اپراتور ها نیز نظارت ویژه وجود دارد اما با این حال افراد نیز می توانند هرگونه تخلف در پمپ بنزین ها را گزارش دهند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کارت سوخت ساعت 24 امشب شارژ می شوند

آخرین وضعیت از سهمیه سوخت جانبازان

امشب ششمین مرحله سهمیه بنزین به کارت های سوخت واریز می شود

چگونگی استعلام آخرین وضعیت کارت سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • قاسم بهارپور | 20/12/1401 در 23:58

    جایگاه 118 شوش از مردم کارت بانکی می‌گیرند و به بهانه دریافت پول سوخت دوبار کارت می‌کشند. نمونه آن هم خود من 19 اسفند ماه ساعت 12.12 و 12.13 دقیقه. لطفا پیگیری بفرمایید

کیوسک مطبوعاتی