پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین

آخرین وضعیت از سهمیه سوخت جانبازان

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ بر اساس لیست ارسالی بنیاد شهید و امورایثارگران، شرکت بخش روزانه ۲۰۰ هزار لیتر برای افراد معرفی شده در این لیست اختصاص داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه چندی پیش سهمیه بنزین […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی؛ بر اساس لیست ارسالی بنیاد شهید و امورایثارگران، شرکت بخش روزانه ۲۰۰ هزار لیتر برای افراد معرفی شده در این لیست اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه چندی پیش سهمیه بنزین معلولان از ۶۰ لیتر به ۱۰۰ لیتر افزایش یافت، اظهار کرد: این مساله مربوط به افرادی بود که خودرو آن ها دارای پلاک معلولان بود که در این بین یک تعداد دیگری از مالکان خودرو، جانباز هستند که خودروی آن ها دارای پلاک معلولان نیست، به همین دلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران لیستی را به منظور معرفی این افراد در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پخش تا سقف ۲۰۰ هزار لیتر در روز برای این دسته از افراد سهمیه سوخت اختصاص داده است، تصریح کرد: این میزان برای کل جانبازان کشور است و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسوول تعیین سهمیه هر یک از افراد است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه اطلاعات بیش از ۴۳ هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال شد، گفت: با توجه به آمادگی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از دوم اردیبهشت ماه در سامانه اعمال و هم‌اکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت‌های بانکی این افراد اعمال شده و این افراد می‌توانند در جایگاه‌های عرضه سوخت از طریق کارت‌های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این اولین آماری است که بنیاد شهید به ما اعلام کرده است، اظهار کرد: سقف مجاز استفاده از این سهمیه روزانه ۲۰۰ هزار لیتر است و نباید از این عدد فراتر برود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سهمیه سوخت اضافه برای خودروهای فعال در حمل و نقل اینترنتی

صفر تا صد چگونگی دریافت کارت سوخت

فعالان حوزه حمل و نقل اینترنتی در سامانه سماس ثبت نام کنند

خداحافطی با بنزین تک نرخی

اختصاص 400 لیتر بنزین نوروزی به تاکسی های بین شهری

مردم نگران سوختن سهمیه سوخت خود نباشند

موتورسیکلت ها هم گاز سوز می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی