پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات KTL

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

طرح خدمات دوره ای با تخفیف KTL از امروز از سوی شرکت کرمان خودرو‌ اجرایی می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح خدمات دوره ای با تخفیف KTL از امروز اجرایی می شود. شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ( KTL) به عنوان نماینده رسمی هیوندا در ایران است مسئولیت ارائه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

طرح خدمات دوره ای با تخفیف KTL از امروز از سوی شرکت کرمان خودرو‌ اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح خدمات دوره ای با تخفیف KTL از امروز اجرایی می شود.

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو ( KTL) به عنوان نماینده رسمی هیوندا در ایران است مسئولیت ارائه خدمات به خودروهای این برند را برعهده دارد.

این شرکت از 17 تا 27 خرداد در قالب طرحی به نام ((شوق زندگی در تابستان با هیوندایی)) اقدام به ارائه خدمات با تخفیف به خودروهای این برند می کند. در خصوص چگونگی اجرای این طرح ” مهندس نصرتی” سرپرست واحد فنی و مهندسی KTL به سوالات خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو پاسخ داده است.

 لطفا کمی در مورد طرح توضیح دهید؟

ما در این طرح تخفیف های 10 درصدی را برای فیلترهای هوا و روغن موتور همراه با محلول شوینده موتور در نظر گرفته ایم. همچنین فیلتر تهویه مطبوع هم تا 30 درصد شامل تخفیف است. ضمن این که کارمزد یا اجرت ارائه خدمات و سرویس ها نیز تا 50 درصد شامل تخفیف شده است.

به جز خدماتی که در طرح ذکر شده آیا خودروهایمراجعه کننده عیب یابی هم می شوند؟

در صورت درخواست مشتری، خدمات خارج از طرح نیز توسط نمایندگی های سراسر کشور قابل انجام است.

خدماتی که توسط شما ارائه می شود چه تمایزی باخدمات دیگر مراکز خدماتی سطح شهر دارد؟

خدمات نمایندگی های مجاز KTL با بهره گیری از تکنسین های دوره دیده و براساس استانداردهای تعریف شده هیوندای انجام می شود. زیرا رعایت استانداردها در خدمات فنی یک اصل به حساب می آید که باعث افزایش طول عمر مفید خودرو می شود.

به طور مثال فیلتر هوای موتوری که شما مورد استفادهقرار می دهید، چه تفاوتی از نظر عملکردی با فیلترهایسطح بازار دارد؟

کلیه قطعاتی که در نمایندگی ها مورد استفاده قرار میگیرد از قطعات اصلی هیوندای بوده و با ضمانت شرکت سازنده و شرکت KTL ارائه می شود.

تفاوت این فیلتر و حتی فرآیند ارائه خدمات و نصب این قطعه با مراکز دیگر دانش فنی تکنیسن های ما و ابزار استانداردی است که برای تعویض آن از طرف هیوندای تعریف می شود.

اهمیت دریافت خدمات از نمایندگی رسمی درخودروهای هیوندای از نظر هیوندای چقدر است؟

ببیند آنچه که در طول عمر یک قطعه و در کل خودرو اهمیت دارد، شرایط درست کارکرد و نگهداری است. برای موضوع نگهداری هر سازنده تعاریف فنی دارد که دانش آن در خارج از مراکز رسمی به صورت کامل وجود ندارد. به همین دلیل هیوندا نیز همچون دیگر برندهای معتبر جهان به مالکان توصیه می کند خدماتی مطابق با دستورالعمل های تکنیکی خود از نماینده های رسمی دریافت کنند.

به طور متوسط ارائه خدماتی که در این طرح پیش بینیشده چقدر از مشتریان زمان خواهد گرفت؟

این خدمات بسته به شرایط و کیلومتر کارکرد خودروها زمان متفاوتی نیاز دارد که در هنگام پذیرش، حدود زمان تعمیرات به ایشان اعلام می شود.

 ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی با کدام استاندارها در بخش فنی همراه است؟

خدمات خودروهای هیبرید نیز مطابق سایر خودروها در تطابق با استاندارهای هیوندای انجام می شود. اما تفاوت عمده این خودرو ها در بخش خدمات مواردی است که باید توسط ارائه دهنده خدمات رعایت شود. به دلیل پیچیدگی تکنولوژیکی خودروهای هیبریدی، روشها و حتی ابزارهای خاصی برای فعالیت روی این خودروها نیاز است.

 آیا دانش فنی ارائه خدمات به خودروهای هیبریدی در KTL وجود دارد؟

نمایندگی های منتخب جهت خدمات به خودروهای هیبرید با بهره گیری از کارشناسان فنی آموزش دیده توسط هیوندای و با استفاده از تکنسین های دوره دیده، خدمات مربوطه را به مشتریان ارائه میدهند. دستورالعمل ها و منابع اطلاعاتی دقیق بخش فنی در دسترس متخصصان KTL قرار دارد و مشکلی در این خصوص نداریم.

آیا با توجه به دانش فنی KTL، توان ارائه خدمات بهخودروهای هیبریدی برندهای دیگر را نیز در این شرکت وجود دارد؟

در حال حاضر تمرکز شرکت در ارائه خدمات به محصولات هیوندای است.

در صورت نیاز به تعویض قطعات در خودروهای هیبریدی، آیا KTL می تواند این نوع خدمات را به موقع ارائه کند و یا خودرو باید منتظر تهیه قطعه از خارج از کشور باشد؟

خدمات خودروهای هیبرید هیوندای همانند سایر خودروهای هیوندای موجود در کشور توسط شرکت KTL قابل ارائه است. همکاران من تلاش کرده اند با توجه به برنامه ریزی دقیق خود بتوانند مشتریان را راضی کنند.

نرخ خدمات KTL

انتهای پیام/

هیوندای سواران از طرح KTL چقدر رضایت داشتند؟

طرح زمستانه KTL تا 6 دی ماه میزبان هیوندای سواران

استقبال مالكان خودروهای هيوندايی از طرح بازديد زمستانه KTL ادامه دارد

طرح بازدید زمستانه KTL برای هیوندای سواران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی