پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات KTL

شوق زندگی به هیبریدی ها بازگشت/ انجام خدمات پس از فروش و گارانتی سوناتا هیبرید در ایران توسط KTL

خدمات پس از فروش و سرویس های دوره ای خودروهای هیبریدی به دلیل سطح تکنولوژیکی بالا، در دو سال گذشته به دلیل شرایط ویژه صنعت خودرو و واردکنندگان در ایران، دغدغه مالکین این خودروها بوده است.  این در شرایطی است که خودروهای هیبریدی بسیاری در سال های گذشته وارد کشور شده اند، اما هیوندای سوناتا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

خدمات پس از فروش و سرویس های دوره ای خودروهای هیبریدی به دلیل سطح تکنولوژیکی بالا، در دو سال گذشته به دلیل شرایط ویژه صنعت خودرو و واردکنندگان در ایران، دغدغه مالکین این خودروها بوده است.  این در شرایطی است که خودروهای هیبریدی بسیاری در سال های گذشته وارد کشور شده اند، اما هیوندای سوناتا هیبرید یکی از پرشمارترین آن ها به حساب می آید.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

 این خودروها که اکثرا دارای گارانتی نیز هستند به عنوان یکی از خاص ترین محصولات کمپانی هیوندایی در بازار ایران حضور دارند. از این رو شرکت هیوندای، با در اختیار گذاردن شماره شاسی خودروهای سوناتا هیبرید ، بصورت رسمی شرکت KTL را مامور ارائه خدمات به این خودروها نموده است تا به منظور رعایت حقوق مشتریان، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی از طریق نمایندگی های منتخب این شرکت در سراسر کشور کند. در این طرح که مدتی از آغاز آن می گذرد، مالیکن خودروهای هیوندای ((سوناتا هیبرید)) می توانند برای دریافت خدمات فنی و یا سرویس های دوره ای و یا گارانتی به نمایندگی های منتخب KTL مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی این شرکت (  www.ktl-co.com ) مراجعه کنند.

کرمان موتور

گفتنی است KTL در 16 نمایندگی منتخب خود در کشور سرویس های لازم به این خودروها را ارائه می کند. ضمن این که این شرکت در حال برگزاری یک کمپین مخصوص خودروهای هیوندایی است که از 17 خرداد ماه آغاز و تا 29 خرداد ادامه دارد. در این طرح مالیکن خودروهای هیوندایی می توانند از تخفیف هایی شامل ۱۰ درصد تخفیف فیلتر روغن موتور، ۱۰ درصد تخفیف فیلتر هوا، ۳۰ درصد تخفیف فیلتر تهویه مطبوع و 10 درصد تخفیف محلول شوینده موتور، بهرمند شوند. ضمن این که KTL به پاس قدر دانی از زحمات کارد درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا تا 50  درصد تخفیف اجرت سرویس های ادواری  را ویژه کادر محترم کادر درمانی کشور در نظر گرفته است.

استقبال مالكين هيوندای از طرح خدمات KTL

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

هیوندای سواران از طرح KTL چقدر رضایت داشتند؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی