پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

jpgتصادف

تصادفات خسارتی تا سقف 11 میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: تصادفات خسارتی تا سقف ۱۱ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ قدرت‌الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر اظهار کرد: روزانه تصادفات رانندگی مختلفی در معابر درون شهری و جاده های برون شهری اتفاق می افتد. در […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: تصادفات خسارتی تا سقف ۱۱ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ قدرت‌الله کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر اظهار کرد: روزانه تصادفات رانندگی مختلفی در معابر درون شهری و جاده های برون شهری اتفاق می افتد. در این تصادفات رانندگان باید در صورت امکان حرکت، وسیله نقلیه خود را به سمت راست راه هدایت کرده تا مسیر برای سایرین باز شود. رانندگانی که از کنار زدن وسیله نقلیه خود سر باز زده و سد معبر می کنند پس از حضور پلیس به علت سد معبر 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: در صورتی که هر دو راننده دارای گواهینامه معتبر و مجاز بوده و هر دو خودرو زیان دیده و مقصر نیز دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند و همچنین طرفین در خصوص فرد مقصر توافق داشته باشند نیازی به حضور پلیس و گزارش و کروکی نیست.

گفته می شود شرکت های بیمه وظیفه دارند خسارت مالی وسایل نقلیه ای را که در زمان تصادف بیمه نامه معتبر داشته را تا سقف 11 میلیون پرداخت کنند. شرط دیگر این پرداخت عدم وجود اختلاف در خصوص مقصر تصادف است.

توصیه می شود رانندگان برای پیشگیری از به وجود آمدن اختلاف پیش از حرکت وسیله نقلیه خود از صحنه رانندگی عکس گرفته تا اگر در فرایند رسیدگی اختلافی به وجود آمد عکس مورد نظر به کارشناس مربوطه ارائه شود.

سرهنگ کشکولی اشاره کرد: اگر امکان کنار بردن وسیله نقلیه دخیل در تصادف وجود نداشته باشند به جهت جلوگیری از وقوع تصادفات بعدی، رانندگان موظفند بانصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در فاصله مناسب نسبت به ایمن سازی محل تصادف اقدام کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

این خودروهای نحس!/ افراد مشهوری که تصادف رانندگی آن ها را به کام مرگ کشاند

اجرای پایلوت طرح کروکی تصادفات در پایتخت

سیستم ترمزگیری هوشمند خطر تصادف را به حداقل می رساند

وانت حامل دانش آموزان در استان هرمزگان واژگون شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی