پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوتوس لوگو

خداحافظی لوتوس با پیشرانه های بنزینی

فیل فوفام، مدیر لوتوس گفت که نسل آتی محصولات لوتوس حتی از سامانه‌های هیبریدی هم گذر خواهند کرد و به‌صورت تمام‌برقی ساخته خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت خودروسازی لوتوس، موتورهای بنزینی را از تمام محصولات آتی خود کنار می‌گذارد. محصول بعدی لوتوس یک خودرو بنزینی است اما پس از آن تمامی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

فیل فوفام، مدیر لوتوس گفت که نسل آتی محصولات لوتوس حتی از سامانه‌های هیبریدی هم گذر خواهند کرد و به‌صورت تمام‌برقی ساخته خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت خودروسازی لوتوس، موتورهای بنزینی را از تمام محصولات آتی خود کنار می‌گذارد. محصول بعدی لوتوس یک خودرو بنزینی است اما پس از آن تمامی محصولات این برند برقی خواهند بود.

در واقع می‌توان گفت لوتوس در حال آغاز مهم‌ترین تغییرات در عمر ۷۲ ساله خود است. لوتوس از سال ۲۰۱۷ تحت مالکیت جیلی کار می‌کند و از آن زمان با معرفی ابرخودروی برقی ایویجا نشان داده است که تمایل روزافزونی به تولید چنین محصولاتی دارد.

البته باید گفت که قیمت ایویجا حدود ۴/ ۲ میلیون پوند است و قرار است که تنها ۱۳۰ دستگاه از آن تولید شود. اما حالا مدیر این شرکت می‌گوید که خودروی اسپرت سال آینده لوتوس آخرین خودروی بنزین‌سوز این برند خواهد بود.

فیل فوفام، مدیر لوتوس گفت که نسل آتی محصولات لوتوس حتی از سامانه‌های هیبریدی هم گذر خواهند کرد و به‌صورت تمام‌برقی ساخته خواهند شد.

وی گفت: «ما به آینده خودروهای برقی ایمان داریم و به دنبال تولید این محصولات هستیم.»

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

لوتوس نام ابرخودروی برقی خود را اعلام کرد

ابر پروژه جیلی و لوتوس/ جیلی 2 بیلیون دلار در کمپانی لوتوس سرمایه گذاری می کند

نسخه های خاص Exige به مناسبت 70 سالگی کمپانی لوتوس معرفی شدند

نگاهی به یک دست دوم هیجان انگیز/ بررسی پروتون جنتو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی