پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

مدیران خودرو موفق به کسب رتبه نخست برای پنجمین دوره متوالی در نحوه رسیدگی به شکایات رانندگی شد

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو برای پنجمین دوره متوالی موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو برای پنجمین دوره متوالی موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال 98 موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد .

شایان ذکر است که این گزارش به صورت دوره های هه تنظیم می شود که در 6 ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می شود.

نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تا کنون هیچ شرکت خودروسازی برای 5 دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده است که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.

این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله ،میزان رضایت مندی مشتریان از فرایند رسیدگی، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی می شود که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده و معیارهای وضع شده در آئین اجرائی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.

انتهای پیام/

آریزو 6، سدان شیک مدیران خودرو

ام وی ام ایکس 33 جدید مجهز به گیربکس اتوماتیک

معرفی مدل به روز شده ام وی ام ایکس 33

تیگو 5 مدیران خودرو ، شاسی بلندی جادار و مطمئن برای خانواده های ایرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی