براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو برای پنجمین دوره متوالی موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران ( ISQI) شرکت مدیران خودرو در نیمه دوم سال 98 موفق به کسب رتبه برتر در میان سازندگان خودرو در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شد .
شایان ذکر است که این گزارش به صورت دوره های هه تنظیم می شود که در 6 ماهه دوم هر سال به صورت تجمیعی و سالیانه اعلام می شود.
نکته جالب در مورد شرکت مدیران خودرو این است که تا کنون هیچ شرکت خودروسازی برای 5 دوره متوالی موفق به کسب این رتبه نشده است که خود حکایت از توجه ویژه این شرکت به بحث مشتریان و رضایت آنها دارد.
این ارزیابی شامل تعداد شکایات واصله ،میزان رضایت مندی مشتریان از فرایند رسیدگی، و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی می شود که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با قانون حمایت از مصرف کننده و معیارهای وضع شده در آئین اجرائی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به صورت متوالی برای چندین دوره مقام برتر را از آن خود کند.
انتهای پیام/
دیدگاه خود را بنویسید