پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا-لوگو

با ارزش ترین برند صنعت خودرو

بر اساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبه‌بندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است. در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

بر اساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبه‌بندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.

در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و سود بالقوه آنها مورد محاسبه قرار گرفته است. بر این اساس، از میان شرکت‌های خودرویی ب ام و در جایگاه یازدهم و درست بعد از آن مرسدس بنز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.

امسال در این رتبه‌بندی فولکس واگن رتبه 35 را به خود اختصاص داده است. در این رتبه‌بندی، فورد در رتبه 38 قرار دارد و هیوندای در رتبه 39 ، آئودی در رتبه 44، نیسان در رتبه 49 و پورشه در رتبه 56 با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است. از دیگر خودروسازان، کیا در رتبه 74، شورولت 85، لندروور 87 و مینی در رتبه 98 قرار دارند.

منبع: ایران جیب

ورود خودروسازان خارجی به ایران

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی