پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مؤید حسینی صدر

خدمات پس از فروش عامل رونق صنعت خودرو کشور

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر خدمات پس ازفروش از سوی خودرو سازان به موقع و سریع صورت گیرد نه تنها به نفع تولید کننده خواهد بود بلکه به رشد و تسعه این صنعت کمک خواهد کرد. مؤید حسینی صدر با اشاره به اینکه تحولات خوبی در صنعت خودرو  در زمینه خدمات پس […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۶ تیر ۱۳۹۴

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر خدمات پس ازفروش از سوی خودرو سازان به موقع و سریع صورت گیرد نه تنها به نفع تولید کننده خواهد بود بلکه به رشد و تسعه این صنعت کمک خواهد کرد.

    مؤید حسینی صدر با اشاره به اینکه تحولات خوبی در صنعت خودرو  در زمینه خدمات پس از فروش اتفاق افتاده است، گفت: وقتی  خدمات پس از فروش سریع و به موقع از سوی خودروسازی ها انجام شود قطعاً رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.
    نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد : اگرمشتری بداند خودرویی که خریداری می کند بدون مشکل است و اگر هم مشکلی پیش بیاید سریع  رفع می شود به نفع خود تولیدکنندگان خواهد بود.
    وی افزود: به نظر بنده  یکی از موضوعات بسیار  ضروری برای تقویت و رونق صنعت خودرو کشور ارائه خدمات پس از فروش مناسب و سریع است.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  تصریح کرد: تا کنون مردم نارضایتی از خدمات پس از فروش خودرو سازان گزارش نکردند و فکر می کنم در چند سال اخیر این نوع خدمات به مشتریان رضایت بخش بوده است.

    برچسب‌ها : خدمات پس از فروش

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی