پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضوانی هرکولس

هرکولس، غول سه محور تازه نفس رضوانی موتورز

اخیرا شرکت رضوانی موتورز با انتشار تیزری اعلام کرد قصد عرضه خودرویی سه محوره را دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معمول خودروهای سبک از 2 محور بهره می برند اما در این بین مواردی استثنایی مثل مرسدس AMG G 63 6×6، فورد F-150 VelociRaptor و شورولت سیلورادو Goliath وجود دارند که به جای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۹

اخیرا شرکت رضوانی موتورز با انتشار تیزری اعلام کرد قصد عرضه خودرویی سه محوره را دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معمول خودروهای سبک از 2 محور بهره می برند اما در این بین مواردی استثنایی مثل مرسدس AMG G 63 6×6، فورد F-150 VelociRaptor و شورولت سیلورادو Goliath وجود دارند که به جای دو محور، از سه محور برخودار هستند.

اخیرا شرکت رضوانی موتورز با انتشار تیزری اعلام کرد قصد عرضه خودرویی سه محوره را دارد.

این شرکت کالیفرنیایی در تیزر خود از این خودرو، فضایی تاریک با انعکاس نور در برخی قسمت‌ها را نمایش می دهد، همچنین لوگوی شرکت رضوانی و محورهای خودرو مورد تاکید قرار گرفته است. با دقت کردن در این تصویر به نظر می‌رسد هرکولس 6×6 در واقع همان نسخه سه محوره از تانک خواهد بود.

مرسدس بنز

براساس پیش بینی های صورت گرفته، محصول جدید رضوانی موتورز که هرکولس نام دارد همانند تانک X بر مبنای پلتفرم جیپ رانگلر JL توسعه یابد. در این صورت جدیدترین ساخته رضوانی موتورز را می‌توان به رانگلری با امکانات و تجهیزات بسیار بیشتر تشبیه کرد. اگر پیشرانه این خودرو با تانک X مشترک باشد، وظیفه تامین نیروی آن را همان موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ با 1000 اسب بخار قدرت و 1180 نیوتن متر گشتاور بر عهده خواهد داشت.

طبق اعلام شرکت سازنده این خودرو در تابستان سال جاری معرفی می شود و البته با وجود ویروس کرونا، رونمایی این خودرو به شکل آنلاین دور از ذهن نخواهد بود.

2 رضوانی هرکولس

درباره قیمت هرکولس 6×6 فعلا اطلاعاتی در دست نیست، اما با احتساب قیمت نسخه‌های مختلف تانک و در صورت تجهیز به آپشن‌هایی مثل حفاظت در برابر بمب‌های الکترومغناطیسی و سیستم تعلیق مسابقه‌ای FOX باید قیمتی فراتر از 300 هزار دلار را برای آن متصور شد.

در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند با صرف مبلغ 266 دلار به عنوان پیش ‌پرداخت نسبت به سفارش رضوانی هرکولس 6×6 اقدام کنند.

انتهای پیام/

تانک X، شاسی بلند غول پیکر رضوانی موتورز

کریس براون ، جانور درنده را تصاحب کرد

تانک ها چه بودند و چه شدند؟ / زره‌پوش‌های غول‌آسای مرگ‌آور

هیوندای به زودی از جدیدترین محصولات برقی خود رونمایی می کند

هنر چشم بادامی ها در تولید محصولاتی جان سخت/ بادوام ترین محصولات از آن کدام خودروساز ژاپنی است؟

ماشین اولی ها! / بهترین گزینه‌ها برای خرید نخستین خودرو ایرانی

شاسی بلند کره ای بر قله افتخار سال 2020 ایستاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی