
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.
به گفته وی در حال حاضر این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیتهای غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.
معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخگویی این معاونت صورت میگیرد.
انتهای پیام/
رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط پارس خودرو بسیار فراتر از سطح جامعه است
افزایش 55 درصدی تحویل محصولات سایپا در بهار 99 / اتمام تعهدات معوق تا پایان شهریورماه
صنعت خودرو جهان به این ایرانیها مینازد!/ با چهره های نامدار ایرانی در صنعت خودروسازی آشنا شوید
همکاری سایپا با مجموعه های دانش بنیان برای ارتقا کیفیت و عرضه محصولات جدید/ اصلاح تصوير مخدوش شده صنعت خودرو
بازگشت روزهای خوب خودروسازان/ تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در برنامه خودروسازان
مهلت واریز پیش پرداخت محصولات سایپا تا ساعت ۲۴ روز شنبه است / نزدیک به ۷۰ درصد منتخبان، پیشپرداخت را واریز کردهاند
نظر شما !!